Battlefield 3-verktyget VU släppt – mod-stöd, dedikerade servrar m.m.

Medlem
Skrivet av Diddy:

Tyckte mycket om BF3. Blir nog att testa detta när tid ges.

Samma här. Det var det i hela serien som jag spelade mest och fastnade för, skulle gärna kunna köra det lite till

Medlem
Skrivet av loerk:

Ja, squad lämnar en hel del ute som skulle ha gjort upplevelsen komplett.
Hade de haft en bättre commander-roll som i PR samt attackhelikoptrar/jets hade det varit något som kunde ersätta PR.

https://www.youtube.com/watch?v=OE6dUv5Sx-w&ab_channel=BF3%3A...

Hittade även trailern till VU Reality mod.

Förstår du varför man inte har stöd för Attackhelikoptrar/Jets ännu?

Och eller varför de riktigt stora luftstridsbanorna från PR ännu inte finns i Squad som är ett Unreal Engine spel?

Om du kan svara på dessa frågor får du gnälla, annars tycker jag att du behöver läsa på lite.

Har du funderingar är det bara att fråga <3

signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av SorbP:

Förstår du varför man inte har stöd för Attackhelikoptrar/Jets ännu?

Och eller varför de riktigt stora luftstridsbanorna från PR ännu inte finns i Squad som är ett Unreal Engine spel?

Om du kan svara på dessa frågor får du gnälla, annars tycker jag att du behöver läsa på lite.

Har du funderingar är det bara att fråga <3

Jisses vad någon var defensiv.
Ganska enkelt, utvecklarna är slöa eller så fanns det inte medel till att utveckla det. Istället skyllde de på att "det förstör balansen i spelet"

De kommer troligtvis att sälja jets och attack helos som DLC. Eller så förlitar de sig på moddingscenen.
De kickstartade dessutom spelet med dessa mål på sin roadmap, som de ändrade efter beslutet om att dessa inte skulle finnas med.

Och vart gnällde jag? Jag sa att det inte kan ersätta PR sålänge dessa saker inte finns med.

Men förklara gärna varför du anser att det inte är ett realistiskt mål.

12
Skriv svar