Kommer vi få se svenska Biomutant under våren?

Robot
Kommer vi få se svenska Biomutant under våren?

Rapport säger det, men saker ändras snabbt i spelbranschen.

#biomutant


Inaktiv
Medlem

Ser otroligt lovande ut! Men det såg lite laggit ut tyckte jag. För min del gör det inget om de försenar spelet och gör det Next-gen exklusivt.

Medlem

Ett av väldigt få spel jag ser riktigt fram emot.
Bra att Wingefors ger det all tid dom behöver.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

hade varit sjukt nice om det kommit snart!

Medlem

Det ser lovande ut men jag är lite fundersam på om utvecklingen har gått smärtfritt. Var det inte planer på att släppa det redan 2018/2019?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Har varit intresserad av det sen jag såg första trailern.

Hoppas det presterar bra på PS4/Pro och ännu bättre på PS5! Gärna en uppdaterad version till PS5.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Första jag tänkte på var att det såg ut som Wolf från Star Fox 64 på bilden


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Första jag tänkte på var att det såg ut som Wolf från Star Fox 64 på bilden

Tänkte på Rocket Raccoon från Marvel jag

Avstängd

Ser helt stört bra ut imo.

Svenskar rules!


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av John7612:

Ser otroligt lovande ut! Men det såg lite laggit ut tyckte jag. För min del gör det inget om de försenar spelet och gör det Next-gen exklusivt.

Jag började undra om det var fel på filmklippet... Så fort de börjar visa snabba rörelser i den öppna miljön är det både screentearing och dålig framepacing. Va fan. Jag är skitkänslig för sådant. Det kanske bara är problem med klippet (hoppas jag). Annars är jag pepp.

Medlem

Lysande koncept som sett sämre ut för varje gameplay som visats upp. Hoppas på nytt material som blåser bort all tvivel inom kort men vem vet, verkar rätt dött för tillfället.

Medlem

Tycker det man fått se har sett riktigt intressant ut. Är väl ett ganska litet team som jobbar på det? Håller tummarna!

Avstängd

Att ca noll sekunder verkar ha lagts på polish känns både fräscht och oroväckande.

Medlem

oj hade helt glömt detta ser sjukt fram emot detta dock
största anledningen det tagit tid tror jag är deras sofistikerade random gen system med varelser såg dokumentären om det är lite spore i det.

Medlem

Hoppas det går bra för dem, och att spelet är bra. Bara ohyggligt tråkigt att banka på stora monster utan någon som helst visuell feedback. De bara kör genom sina animationer tills de plötsligt faller ner döda.

Medlem

Verkar riktigt skönt, kommer nog bli ett köp


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Såg material för länge sedan och det såg ut som om dom fortfarande hade mycket att jobba på då. Så jag hoppas verkligen att dom gör så bra dom kan med det dom har.

1
Skriv svar