Katt-Mario Blir lejon-Mario i Super Mario 3D World + Bowser's Fury

Robot
Katt-Mario Blir lejon-Mario i Super Mario 3D World + Bowser's Fury

Mario och Bowser Jr. blir ett team i expansionen.

#nintendo-switch, #super-mario-3d-world, #switch


Medlem

Hoppas innerligt att detta också släpps som en separat del med tanke på alla Nintendo-fans som spelade originalet på WII-U.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Hoppas innerligt att detta också släpps som en separat del med tanke på alla Nintendo-fans som spelade originalet på WII-U.

Sett till tidigare releaser av Wii U spel mot Switchen så troligen inte, lite synd att det är full pris på spelen även för dem som redan äger originalet.

Borde gå att verifiera sin Wii U version på deras E-shop och fått rabatterat pris för Switch-versionerna.
Att detta inte gått har stoppat mig från att införskaffa något av de spel som re-releasades på Switchen som t.ex Mario Kart, NSMB U Delux och DKC Tropical Freeze... extra materialet är tyvärr inte värt ett fullpris för ett spel jag redan äger och spelat klart och tyvärr kommer det nog vara samma sak med SM 3D World.

Inaktiv

Fick känslan av ”Ganon” från Skyward Sword med sitt lysande hår när jag såg den gigantiska Bowser

"en gigantisk kattbjällra förvandlar Mario inte bara till katt, utan till ett lejon."

Ja jäklar jag såg bara en stor katt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Winzi:

Borde gå att verifiera sin Wii U version på deras E-shop och fått rabatterat pris för Switch-versionerna.

Haha. Inte med Nintendo inte. Många köper det ändå, och det vet de.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag har fortfarande min Wii U inkopplad så det krävs en RIKTIGT omfattande expansion för att jag ska köpa spelet en gång till. Lejon eller inte.

Inaktiv

Jag tycker att denna expansion känns nästan som ett nytt spel, så för mig skulle det kunna bli köp trots att jag redan har det till Wii U.
New Super Mario Bros U Deluxe däremot köper jag inte eftersom det inte är mycket som skiljer som gör det värt att köpa det igen.

Donkey Kong Country Tropical Freez och Captain Toad missade jag till Wii U så dessa skulle jag kunna köpa nu istället.

1
Skriv svar