EU bötfäller Valve och fem spelföretag 78 miljoner för brott mot konkurrenslagar

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Okej, när jag läser mitt första inlägg igen förstår jag att det kan tolkas som att min uppfattning är att allt skall ha lokal prissättning, vilket jag också förstår vare sig är möjligt eller önskvärt. Snarare menade jag att det är nödvändigt i någon utsträckning oavsett om vi pratar fysiska eller digitala varor och tjänster.

A1200G, dina exempel är riktigt dåliga tycker jag. Guld, teslor och råolja. Det mest relevanta exemplet du kommer med är en BigMac och då är det i förbifarten.

Och ändå korrigerar du dig något utifrån de riktigt dåliga exemplen. Not too bad! 😉

PS Spel är inget du direkt behöver för att överleva. Vissa skulle kalla det för lyx. 😉

Medlem
Skrivet av A1200G:

Och ändå korrigerar du dig något utifrån de riktigt dåliga exemplen. Not too bad! 😉

PS Spel är inget du direkt behöver för att överleva. Vissa skulle kalla det för lyx. 😉

Du argumenterar så oärligt att jag inte har någon som helst lust att fortsätta med dig.

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Du argumenterar så oärligt att jag inte har någon som helst lust att fortsätta med dig.

Ingen fara. Jag påstår inte att jag har rätt och du har fel. Faktum är att det kan vara precis tvärtom eller någonstans i mitten. Jag försökte bara få dig att se "Another" side of the coin. En annans "Point of view".

Och jag tycker att det gick rätt bra! 🙂

12
Skriv svar