Evil Genius 2 får releasedatum

Robot
Evil Genius 2 får releasedatum

Klappa katt med lillfingret i mungipan om några månader.

#evil-genius-2


Medlem

YES! Och låt oss hoppas på att ledmotivet från 1:an finns kvar.


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Medlem

Jag hoppas att mycket av 1:an finns kvar bara mer av allt Det var ett mysigt spel att sitta med.

Medlem

Woho! Hoppas det blir svinbra, och hoppas det är mer djup och längre än ettan. För det var ju så trevligt att man gärna hade suttit dubbla-trippla tiden med det än man gjorde bara för det var sådär genom mysigt

Medlem

Köpte 1an till Steam för många år sedan men har aldrig installerat det. Ser dock charmigt ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CARTMAN:

Köpte 1an till Steam för många år sedan men har aldrig installerat det. Ser dock charmigt ut.

Recenserade ettan back in the days, charmigt men väldigt svårt när man kommit en bit. Gillar du Dungeon Keeper lär du gilla detta.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Recenserade ettan back in the days, charmigt men väldigt svårt när man kommit en bit. Gillar du Dungeon Keeper lär du gilla detta.

Dungeon Keeper spelen var awesome. Ser fram emot detta!


signatur

I drank what?

Evil henius 1 är ett av värdens bästa spel


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Recenserade ettan back in the days, charmigt men väldigt svårt när man kommit en bit. Gillar du Dungeon Keeper lär du gilla detta.

Ja, det var väl ett utav de där spelen som började lätt men sedan helt plötsligt sköt i höjden gällande svårighetsgrad?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dumlen:

Ja, det var väl ett utav de där spelen som började lätt men sedan helt plötsligt sköt i höjden gällande svårighetsgrad?

Verkligen!


signatur
Medlem
Skrivet av Mirage:

Dungeon Keeper spelen var awesome. Ser fram emot detta!

Ja ser riktigt intressant ut
och gillar du Dungeon Keeper serien hoppas jag att du har testat War for the Overworld(På steam)!
Det är den spirituella uppföljaren till Dungeon Keeper dom har även Richard Ridings!!!(aka the Mentor)!

https://store.steampowered.com/app/230190/War_for_the_Overwor...


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja ser riktigt intressant ut
och gillar du Dungeon Keeper serien hoppas jag att du har testat War for the Overworld(På steam)!
Det är den spirituella uppföljaren till Dungeon Keeper dom har även Richard Ridings!!!(aka the Mentor)!

https://store.steampowered.com/app/230190/War_for_the_Overwor...

Jajamensan, köpte det så fort jag hörde talas om det för något år sedan! Men tack för tipset!


signatur

I drank what?

1
Skriv svar