PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Brukar mailet från Elgiganten vid inskrivningstillfället dröja? Registrerade mig men inte fått vidare instruktioner.

Yes det tar en stund innan mailet dyker ner i lådan

Inaktiv

"My body is ready"

....för en förlust till.

Hoppas elgiganten inte tillåter folk som redan vunnit att vinna igen för att hålla nere scalperingen.

Medlem

Va redan medlem och loggade in innan men fick ändå klicka på att bli medlem igen eller är medlem och kundklubb 2 olika saker???

Medlem
Skrivet av Gaara:

Va redan medlem och loggade in innan men fick ändå klicka på att bli medlem igen eller är medlem och kundklubb 2 olika saker???

Samma för mig. Får se när mailet kommer som sagt då jag redan är medlem och var inloggad men fick registrera mig igen.

Har signat upp mig och vinner jag, tillfaller den FZ community på ett eller annat sätt för ursprungspriset.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Lycka till med Elgiganten allihopa! Hoppas ni lyckas knipa en PS5a

Medlem

Om nån är intresserad så finns det 6st xbox series s inne på mediamarkt i Eskilstuna.

Medlem

Nu har PostNord-appen registrerat paket från MM, så min ps5 är på G! Beställt 08/10-2020 (SE).


signatur

" Nothing is true everything is permitted"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av pinky:

Yes det tar en stund innan mailet dyker ner i lådan

This is my first rodeo

Skrivet av Taskman:

Samma för mig. Får se när mailet kommer som sagt då jag redan är medlem och var inloggad men fick registrera mig igen.

Har signat upp mig och vinner jag, tillfaller den FZ community på ett eller annat sätt för ursprungspriset.

Fint Taskman!

Skrivet av Neverwild:

Om nån är intresserad så finns det 6st xbox series s inne på mediamarkt i Eskilstuna.

Trevlig maskin ändå. Sitter man på en teve som inte kör 4K är det helt klart ett alternativ.


signatur
Medlem

Lycka till! Chansade på digital edition? Känns som färre vill ha den?!

Men.. tänk om dom har färre digital edition tillgängliga??hnnnnggg!

Medlem
Skrivet av Taskman:

Samma för mig. Får se när mailet kommer som sagt då jag redan är medlem och var inloggad men fick registrera mig igen.

Har signat upp mig och vinner jag, tillfaller den FZ community på ett eller annat sätt för ursprungspriset.

Va snällt av dig !

Frilansare

Lycka till nu!

Medlem

Sjukt med en "exklusiv utlottning" där man chansen att köpa produkten ifall de plockar ens namn ur hatten. Tråkigt att det ska behöva gå till så här men bra att de har en lösning. Lycka till!

Medlem

Är med i lottningen nu. Standard Edition.

Har inte instagram dock, men hoppas ny info postas här i tråden.

Medlem

Är det någon som har hämtat ut ps5 i media markt-butik? Tog det extra lång tid att innan man fick hämta? Jag bokade 29/9 och ser i forumet att folk som bokat långt in i oktober får sina ps5 nu.

Inaktiv

Undrar hur många som signat upp sig med ändamål att sälja vidare direkt. Jag vet 4st redan.

Medlem

"För att få chansen att köpa" Galet.

Medlem

Känns ju lite surt att man bokade på Inet. Bokade i början av Juni och det verkar inte som jag får någon den närmsta tiden medans folk som bokade ett halvår (något skarvat eftersom jag är sur!) efter mig på andra ställen redan fått sina Får hoppas på Elgigantens lottning helt enkelt.

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Min SE-beställning från webhallen den 10/6 2020, har nu fått "beräknat leveransdatum 1:a mars"

Yepp så även för mig😉

Medlem
Skrivet av JayArr:

Nu har PostNord-appen registrerat paket från MM, så min ps5 är på G! Beställt 08/10-2020 (SE).

Skrivet av joask:

Yepp så även för mig😉

Vilken tid beställde ni? Beställde samma dag fast 18:43 tiden men inte fått något

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Undrar hur många som signat upp sig med ändamål att sälja vidare direkt. Jag vet 4st redan.

Usch va tråkig man är som människa då, känner jag. Om syftet är att sälja vidare för ett högre belopp dvs?

Om det är för att öka chansen åt sin polare kanske, så han/hon också kan få tag i en, känns det väl ok.

Medlem

Hämtade min ps5 standard bokning från 8/10-20 på mediamarkt i Göteborg idag. Så kösystemet är helt i sin ordning!

Medlem
Skrivet av Rkraft93:

Vilken tid beställde ni? Beställde samma dag fast 18:43 tiden men inte fått något

1/6 11:43 lade jag min order👍

Medlem

Jag har en ps5a liggandes på webbhallen barkaby stockholm till 11 feb men äger redan en sen innan jul. Funderar på vad jag ska göra med den. Köpa en till och undersöka fläkt ljud och coil wine? Min fläkt är inte tyst i restmode men inte speciellt högljödd i spel.

Medlem

Lotteri om möjligheten att betala 6000kr för en konsol, helt sinnessjukt.

Skrivet av Thion11:

Jag har en ps5a liggandes på webbhallen barkaby stockholm till 11 feb men äger redan en sen innan jul. Funderar på vad jag ska göra med den. Köpa en till och undersöka fläkt ljud och coil wine? Min fläkt är inte tyst i restmode men inte speciellt högljödd i spel.

Gör som alla andra; Plocka ut den och sälj på Tradera för att få tillbaks en stor del av vad du betalade för den första enheten.

Medlem
Skrivet av Rkraft93:

Vilken tid beställde ni? Beställde samma dag fast 18:43 tiden men inte fått något

Tror jag beställde runt 10-11:00


signatur

" Nothing is true everything is permitted"

Medlem
Skrivet av kebbe:

Lotteri om möjligheten att betala 6000kr för en konsol, helt sinnessjukt.

Bara tacka alla Scalpers.

Btw de verkar ha börjat skicka ut konsoler i snabbare tempa nu, lottade inte EG ut ett 100tal för bara någon vecka sedan...

Medlem
Skrivet av kebbe:

Lotteri om möjligheten att betala 6000kr för en konsol, helt sinnessjukt.

Gör som alla andra; Plocka ut den och sälj på Tradera för att få tillbaks en stor del av vad du betalade för den första enheten.

Eller så gör du inte som alla andra utan som vissa (snälla) människor här gör. Säljer den till inköpspris till någon, bara för att göra denna person glad

Medlem
Skrivet av Myninjapanda:

Hämtade min ps5 standard bokning från 8/10-20 på mediamarkt i Göteborg idag. Så kösystemet är helt i sin ordning!

Härligt att du fick hämta! Dock verkar kösystemet inte vara helt i sin ordning då jag bokade 29/9 utan att ha fått någon än.

Inaktiv
Skrivet av bulleboss:

Usch va tråkig man är som människa då, känner jag. Om syftet är att sälja vidare för ett högre belopp dvs?

Om det är för att öka chansen åt sin polare kanske, så han/hon också kan få tag i en, känns det väl ok.

Tycker inte jag. Jag har själv lagt en order och om jag får den så säljer jag den direkt, har inget intresse av den själv. Den kommer hamna ute hos någon som villhöver den oavsett.

Ett par tusen utan motprestation, why not? Det är inte mitt fel att de säljs för långt långt under marknadspris hos ÅF.

Medlem
Tycker samma
Skrivet av anon_78917:

Tycker inte jag. Jag har själv lagt en order och om jag får den så säljer jag den direkt, har inget intresse av den själv. Den kommer hamna ute hos någon som villhöver den oavsett.

Ett par tusen utan motprestation, why not? Det är inte mitt fel att de säljs för långt långt under marknadspris hos ÅF.

Helt ärligt håller jag med dig, vill man sälja vidare är det bara att göra, sen att folk kommer vara butthurt över det är en annan sak, väldigt lättförtjänta pengar för den som väljer att göra så.

Själv kommer jag behålla den jag förbokat.

Skriv svar