Kommer "i år" till PC – Crash Bandicoot 4

Robot
Kommer "i år" till PC – Crash Bandicoot 4

3D-plattformaren blir pc-exklusiv på Battle.net

#crash-bandicoot-4, #pc


Medlem

Ugh Battle.net.. hellre Epic Games launcher än den... får väl vänta på PS5 versionen istället.

Gen
Medlem
Skrivet av Fuidama:

Ugh Battle.net.. hellre Epic Games launcher än den... får väl vänta på PS5 versionen istället.

Tvärtom skulle jag säga. Battle.net har fler funktioner än Epic samtidigt som knappt suger någon prestanda alls. Bäst vore dock givetvis om spelet släpptes på Steam men man kan inte få allt här i livet

Moderator | Testpilot

Kul! Har redan spelet på PS4 och jävlar vad bra spel.

Förbaskat svårt dock, och då brukar jag gnälla på att spel idag är för lätta att handskas med.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nice! Har väntat på att det ska komma till PC, men jag hade hellre velat ha det till Steam med tanke på att jag har N.Sane Trilogy där.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Hoppas de ger sig och släpper det på Steam tids nog men allt är bättre än EGS.

Geeks Gaming
Skrivet av Gen:

Tvärtom skulle jag säga. Battle.net har fler funktioner än Epic samtidigt som knappt suger någon prestanda alls. Bäst vore dock givetvis om spelet släpptes på Steam men man kan inte få allt här i livet

Förutom när ett spel eller patch till något släpps så är man glad bara man kan logga in på klienten xD

Medlem

Köp ni som inte gjort det. Mycket bra spel tid för pengarna finns massor att göra. Ska börja lira igen när PS5 uppdatering kommer

Medlem

Trevligt! Det finns alldeles för få plattform spel som släpps till PC.

Medlem

Älskar Crash! Men tycker det passar som bäst på konsol

Medlem
Skrivet av Gen:

Tvärtom skulle jag säga. Battle.net har fler funktioner än Epic samtidigt som knappt suger någon prestanda alls. Bäst vore dock givetvis om spelet släpptes på Steam men man kan inte få allt här i livet

Det bästa hade varit ifall spelet hade varit plattformsfritt likt cd-nycklar en gång i tiden var. Att man låser in konsumenter som dom gjort nu bör för alltid bekämpas sålänge det bara går, då inlåsningar på sikt kommer leda till sämre slutpris till kund och innovationen skadas.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

ELF
Medlem

Installerar man inte spelet lokalt? Varför är bredband ett krav? Forcerad multiplayer? Eller rent av koiskmongon till devstudio?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Installerar man inte spelet lokalt? Varför är bredband ett krav? Forcerad multiplayer? Eller rent av koiskmongon till devstudio?

Kan det inte vara att man behöver det för att ladda ner spelet bara? Eller kräver battle.net att man är inloggad kanske?

Gen
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Förutom när ett spel eller patch till något släpps så är man glad bara man kan logga in på klienten xD

Jo det får man väl hålla med om

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Ugh Battle.net.. hellre Epic Games launcher än den... får väl vänta på PS5 versionen istället.

Hehe, tänkte skriva samma sak. Battle:NEt Launcher tycker jag är den absolut sämsta. Gillar verkligen inte EPiC heller men har börjat handla lite spel där senaste månaderna som inte finns på Steam. Gillar att EPiC åtminstone har statistik på spelad tid. Annars saknas rubbet. Vill helst ha allt via Steam.

Får se hur ett plattformsspel säljs på Battle:Net launchern... Kommer personligen att hoppa över det. Äger ingenting på den klienten. Har endast ett konto med 2 gratisspel där. Sedan är jag extremt allergisk mot just företaget ActiVision--Blizzard. De har sjunkit så fruktansvärt lågt.

De verkar ha slutat med reor på deras Call of Duty spel på Steam Store. Endast hela deras collection reas ut men då är det flera hundra Euros som man måste slaska upp med. De är sååååååå giriga. Snuskigt... Jag blir så irriterad när jag ser att deras gamla Call of Duty titlar säljs för fullpris fortfarande. Jag menar CoD: Ghosts för 600 spänn. Insane in the MoFo brane..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent

Åker upp i backloggen till PS% tillsammans med en del PS4 sapel som jag har liggandes. Nu ska jag bara få tag på en konsol.

Medlem

vafalls? inge tencent gnäll?

Medlem

Tycker Battle.net launchern är hur smidigt som helst, personligen den bästa även om det inte finns så många spel till den.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

vafalls? inge tencent gnäll?

tencent äger mindre än 5.0% av activision blizzard så det är inget att gnälla över

1
Skriv svar