Multiplayer i Mass Effect Legendary Edition hade blivit "för komplicerat"

Medlem

Tror jag hade 400 timmar på ME MP lol


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nej, jag tittar inte på en 72-minuters video....

De kan säga vad de vill, resultatet talar ett ganska tydligt språk. Sen kan de ha begränsats så mycket av cheferna att de inte kunnat göra mer, men säg det då.

If you did not know. Now you know. Passions projekt.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

If you did not know. Now you know. Passions projekt.

Njae.... Som sagt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nötte riktigt många hundra timmar ME3 MP förr i världen då jag gick på amfetamin. Passade som handen i handsken.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det tror jag inte en sekund på att det skulle vara. Då hade man gjort så mycket mer.

Om jag förstår det rätt krävdes det åratal av övertalning för att EA skulle godkänna projektet. Men allt de fick budget för var en remaster.

Så från teamet finns garanterat passion. Den lär dock ha begränsats av de bugdet- och tidsrestriktioner som man fått.

(Lyckas tyvärr inte hitta någon källa. Men jag är ganska säker på att jag inte drömt ihop det.)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

12
Skriv svar