Ny Nintendo Direct-sändning ikväll

Robot
Ny Nintendo Direct-sändning ikväll

Fokus på Smash Bros Ultimate och spelsläpp under första halvan 2021.

#nintendo-direct


Medlem

Snälla annonsera Zelda Wind Waker, Twillight Princess & Skyward sword Switch bundle !!!

Medlem

Smash är ju totalt ointressant.

Men jag vill ha en Metroid Prime trilogy till switchen som försmak inför MP4 till hösten då även BoTW2 kommer

Medlem

Hoppas på Zelda anniversary!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Smash, det mest överskattade spelet genom tiderna.

Medlem
Skrivet av caracarn:

Smash är ju totalt ointressant.

Men jag vill ha en Metroid Prime trilogy till switchen som försmak inför MP4 till hösten då även BoTW2 kommer

Håller med. Att man anser att ett slagsmålsspel är en systemseller är en gåta för mig.

Medlem

Första riktiga Direct sedan september 2019. Hoppas på något spännande, det var väldigt ont om större släpp till Switch under 2020.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Skribent
Skrivet av caracarn:

Smash är ju totalt ointressant.

Men jag vill ha en Metroid Prime trilogy till switchen som försmak inför MP4 till hösten då även BoTW2 kommer

Tror de sitter och håller på MP trilogin tills de kan sätta ett releasedatum på MP4. Typ shadow-släpper trilogin i samma veva som utannonseringen. "Btw, you can download MP Trilogy right now!"


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

ocarina, majoras mask, twilight, windwaker och en switch 2/pro tack!

Medlem

Förstår inte varför så många sitter och hatar på Smash för. Det är ett riktigt roligt och bra spel, och det är inte ett dugg konstigt att det ses som ett "systemseller". Inte konstigare än att ett FPS kan vara det. Eller ett RPG. Ett bra spel säljer sig självt, och därmed även hårdvara, rimligtvis.

Medlem
Skrivet av zevile:

Snälla annonsera Zelda Wind Waker, Twillight Princess & Skyward sword Switch bundle !!!

Jag hoppas verkligen på Skyward sword. Hade inte Wii (dock Wii U av någon anledning) och det är det enda Zelda till ett "stationärt" Nintendo jag inte spelat. Men håller inte andan med tanke hur integrerat det är med Wii-kontrollerna

Medlem
Skrivet av Picknickfilt:

Förstår inte varför så många sitter och hatar på Smash för. Det är ett riktigt roligt och bra spel, och det är inte ett dugg konstigt att det ses som ett "systemseller". Inte konstigare än att ett FPS kan vara det. Eller ett RPG. Ett bra spel säljer sig självt, och därmed även hårdvara, rimligtvis.

Förstår inte heller varför folk är så negativa till det spelet helt plötsligt?
Smash är kul om man spelar med vänner.
Jag har spelet och det är perfekt som soff/party spel.
När man hade vänner som kunde komma förbi innan Corona


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Isaac, Matthew eller Felix till Smash nu då!

Medlem
Skrivet av zevile:

Snälla annonsera Zelda Wind Waker, Twillight Princess & Skyward sword Switch bundle !!!

Hade de gjort detta med Ocarina of Time och Majoras Mask så hade jag köpt det samma sekund.

Medlem
Skrivet av zevile:

Snälla annonsera Zelda Wind Waker, Twillight Princess & Skyward sword Switch bundle !!!

Skrivet av Blackrabbit2:

Hoppas på Zelda anniversary!

Skrivet av Querth:

ocarina, majoras mask, twilight, windwaker och en switch 2/pro tack!

Skrev om detta i mitt foruminlägg för ett tag sedan.

https://www.fz.se/forum/trad/441690-goda-forutsattningar-for-...

Inaktiv

ZELDA ZELDA ZELDA ZELDA ZELDA

Qus
Medlem

Fler Zelda tack. Gärna både 2D och 3D.

Medlem
Skrivet av Qus:

Fler Zelda tack. Gärna både 2D och 3D.

Ja ett 2d zelda vore mumma samt dlc banor till mariokart och kanske en game watch med super mario 3

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Jag hoppas verkligen på Skyward sword. Hade inte Wii (dock Wii U av någon anledning) och det är det enda Zelda till ett "stationärt" Nintendo jag inte spelat. Men håller inte andan med tanke hur integrerat det är med Wii-kontrollerna

Lika integrerat som Mario 64, Mario Sunshine och Mario Galaxy var till sina respektive konsoler Tror Joycon hade löst kontroll-biten utan problem, vad jag minns av min genomspelning så fattas det inget mer än en mikrofon på Joycon för att få samma upplevelse av SS på switch.

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Håller med. Att man anser att ett slagsmålsspel är en systemseller är en gåta för mig.

Anser? Det är fakta. Spelet har sålt i 23 miljoner exemplar, självklart är det en systemsäljare av rang. Som jämförelse finns det inget exklusivt spel till ps4 som sålt i sådana mängder, deras bäst säljande spel och antagligen största systemsäljare är Spiderman som sålt ungefär 20 milj, detta med mängder av prisnedsättningar.

Inaktiv

Ett gammalt Zelda i HD. Lika spännande som uppvärmd pytt i panna dagen efter.

Inaktiv
Skrivet av SkogsTrollet:

Jag hoppas verkligen på Skyward sword. Hade inte Wii (dock Wii U av någon anledning) och det är det enda Zelda till ett "stationärt" Nintendo jag inte spelat. Men håller inte andan med tanke hur integrerat det är med Wii-kontrollerna

Själv hoppades jag desto med på Wind Waker men blev rätt taggad när de visade upp Skyward Sword

Medlem

Skyward sword blev det. Men jag är mer hype för Square enix nya tactics RPG som görs i samma stuk som Tactics ogre och Final Fantasy tactics. Triangle tactics som de kallade det nu (working title) Demo ute redan men dröjer till 2022 pga pandemin.

Även en release av Legend of Mana. Ett bra spel som för oss svenskar mest är känd för att theme songen är på svenska. Då det aldrig släpptes i europa så är de versioner folk sett antingen import eller pirat under 90 talet.

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEES !!!!! Ett nytt Mario GOLF !!!!

Har längtat efter ett nytt mario-golf spel . EAs spel har inte känts lika kul och man skulle säkert få köpa bollar o klubbor som microtransactions.

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Jag hoppas verkligen på Skyward sword. Hade inte Wii (dock Wii U av någon anledning) och det är det enda Zelda till ett "stationärt" Nintendo jag inte spelat. Men håller inte andan med tanke hur integrerat det är med Wii-kontrollerna

Exakt samma här och tänk att vi fick det! Kuuuul!!

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Skyward sword blev det. Men jag är mer hype för Square enix nya tactics RPG som görs i samma stuk som Tactics ogre och Final Fantasy tactics. Triangle tactics som de kallade det nu (working title) Demo ute redan men dröjer till 2022 pga pandemin.

Även en release av Legend of Mana. Ett bra spel som för oss svenskar mest är känd för att theme songen är på svenska. Då det aldrig släpptes i europa så är de versioner folk sett antingen import eller pirat under 90 talet.

https://www.youtube.com/watch?v=e0fXVsFhEug&feature=emb_logo

Project Triangle Strategy var arbetstiteln. Jag tänkte direkt när jag såg det att det nog var Octopath Traveller 2 med tanke på den grafiska stilen, men efter en stund kändes det mer som att Octopath Traveller legat med FF Tactics. Och det är ju bara bra - jag kommer köpa det direkt! Legend of Mana också.

Medlem
Skrivet av zevile:

Exakt samma här och tänk att vi fick det! Kuuuul!!

Så kul!

1
Skriv svar