Första trailern från Fear 3

Robot
Medlem
Första trailern från Fear 3

Fast att trailern knappt visar nåt in game så visar trailern intressanta co-op element. Speciellt om dom gör så att Pointman och den andre som jag glömt bort namnet på är helt unika. T.ex Pointman använder vapen och sina reflexer medan den andra använder superkrafter som man fick se lite utav i trailern. Då spelet kommer ha co-op läste jag lite av i en artikel på kotaku. Om jag nu inte läste fel

Ser iaf fram emot spelet. Gillar både första och andra. Men om nu FEAR 3 får co-op så kanske skrämselfaktorn försvinner en aning.


signatur

Mucha shaka paka

Inaktiv

lite småcreepy faktiskt

Medlem

Riktit nice trailer! men knapt någon in game vidio :/ men hoppas och se

Medlem
Medlem

Läskig och bra trailer låt oss nu hoppas att spelet håller samma kvalité.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Häftig trailer! Tyckte inte det var så mycket FEAR av andra spelet, vart inte så jätte förtjust i det och är ännu mer tveksam till detta! Men måste ju veta vart serien är på väg i alla fall så:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

That's some freaky shit.

WTB ett nytt Kate Archer dock! (A k a NoLF3!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ettan va okej, Tvåan va Tråkig, Trean skiter jag i...

Medlem

2'an var horribelt dålig. Får hoppas de går tillbaks till 1'ans grymma AI och snabba action.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

tyckte inte trailern var särskilt spooky faktiskt hoppas spelet blir bra hursomhelst

Medlem

riktig bra trailer!: ) älsakr fear spelen rioktigt bra och roliga: ) hoppas bara dom lyckas bättre med ksräcken i detta!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Undra vad Monolith ska göra nu när de lämnat över F.E.A.R till en ny utvecklare? Vågar vi hoppas på No One Lives Forever 3? Vore sååå sweet!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Bah, kass trailer. Live action ger b-filmskänsla. Det enda man är intresserad av är in-game, och av det fanns det inte många sekunder.

Skrivet av miffot:

riktig bra trailer!: ) älsakr fear spelen rioktigt bra och roliga: ) hoppas bara dom lyckas bättre med ksräcken i detta!

Snacka om att Fear har failat isåfall om din kommentar stämmer.


signatur
Medlem

värdelös trailer. varför måste dom göra såhär. i en trailer ska man ju se vad som kommer i spelet och ingame videos är ju ett måste. nej en del spelföretag får skärpa sig.

Medlem

Bara det att dom döpt spelet till F3ar gör att jag ryggar tillbaka...

Medlem

älskade ettan, snabb action, sköna effekter, duglig story, PC känsla.

2:an var bara äckligt konsolbaserad och saknade det mesta som gjorde att fear stack ut.

tvivlar på att trean går tillbaks till rötterna, blir nog ytterliggare ett dussinspel med halvtaskiga försök att gripa sin publik.

Medlem

Om de sänkt spelet till konsollnivå så är ett köp inte aktuellt för mig. Men man kan ju alltid hoppas.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

coolt som fan ju!!!!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Undra vad Monolith ska göra nu när de lämnat över F.E.A.R till en ny utvecklare? Vågar vi hoppas på No One Lives Forever 3? Vore sååå sweet!

Har längtat efter en trea sedan 2an spelades färdigt. Har fortfarande aldrig spelat ett spel som lever upp till No One Lives Forever:s SP kampanj. Lång, väldigt varierade miljöer (utan att byta hektiskt som i Call of Duty typ), häftiga gadgets och mängder med vapen, en story som är helt perfekt, humor som inte går av för hackor, och framför allt så överöste spelet med charm. Hoppas som fan att NOLF 3 blir en verklighet. Att tvåan nästan var lika bra som ettan är ju inte heller illa.

Medlem

He he det såg mest ut som Alien vs F.E.A.R.
Gillade ettan men det här luktar kalkon långa vägar.

Trodde inte de skulle hoppa på livesec. trailer-träsket. Spel ska vara spel, och film vara film...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

lite trist trailer, livesekvenser klingar inte riktigt.

Undra hur länge dom redan hållt på med spelet, med ett släppdatum i höst känns tiden rätt knapp om dom nyligen börjat. Vad har den här spelstudion gjort tidigare föresten, den är totalt okänd för mig sen tidigare, bådar inte supergott i mina ögon.

Hoppas verkligen det blir bra, men lite skeptisk är ja.

Medlem
Medlem

Går det att göra en trailer som andas mer B-Action rulle än detta???


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Men seriöst... Vad löjligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

As commented i förra Fear 3-tråden:
Det var en av de mest pinsamma trailers jag någonsin sett. Ser ut att vara gjord av ett gäng High School-elever.

1
Skriv svar