Outriders - Kan jag spela på både Ps4 och ps5?

Medlem
Outriders - Kan jag spela på både Ps4 och ps5?

Hej, någon som har koll på om jag köper Outriders till ps5, kan jag ladda ner och spela det på min gamla ps4 med? Eller måste jag köpa det först på ps4 och sen uppgradera det till min ps5a?

Medlem

Vet inte hur demot fungerar men du ska kunna köpa det på ps4 och sen uppgradera till ps5, samma version fast högre framerate.. Vet dock inte om du kan köpa på ps5 och sen downgrada din version för ps4.

Medlem
Skrivet av robbis:

Vet inte hur demot fungerar men du ska kunna köpa det på ps4 och sen uppgradera till ps5, samma version fast högre framerate.. Vet dock inte om du kan köpa på ps5 och sen downgrada din version för ps4.

Vore konstigt om man inte kan downgradea va?;p

Medlem
Skrivet av Deekar:

Vore konstigt om man inte kan downgradea va?;p

Nja jag har varit med om det. Men mest när man switchar mellan plattformar. Som från PC till PS4 tex

Inaktiv
Skrivet av Deekar:

Vore konstigt om man inte kan downgradea va?;p

Helt ärligt så hade det inte förvånat mig om det inte fungerar. Personligen hade jag nog inte vågat chansa, tyvärr.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Helt ärligt så hade det inte förvånat mig om det inte fungerar. Personligen hade jag nog inte vågat chansa, tyvärr.

Hittade och det stod så här på PS store:
"PlayStation 4-versionen av OUTRIDERS ger tillgång till PlayStation 5-versionen av spelet när den släpps. På samma sätt har de som äger PlayStation 5-versionen av OUTRIDERS även tillgång till PlayStation 4-versionen."

Så det ska gå!:)

1
Skriv svar