Bekräftat! 19:00 ser vi Xbox och Bethesda mötas

Robot
Bekräftat! 19:00 ser vi Xbox och Bethesda mötas

Xbox manar till att hålla förväntningarna i schack.

#bethesda, #bethesda-softworks, #microsoft, #xbox

NuZ
Testpilot

Svårt att inte vara hypad ändå

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Då hoppas jag på The Elder Scrolls VI OCH starfield gameplay trailer samt Morrowind Remake. :'))))

Blir väl kanske nått i stil med att de flesta spel ska optimeras för series X och ingå i Gamepass då

signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 9800X3D, AORUS 5090 Master ICE, 64GB RAM DDR5 6000MHz CL30 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: SAMSUNG G8 OLED/
"Konsol"-Dator: AMD 7950X,GPU: RTX 5080, 32GB DDR 5

Medlem

Lär troligen se en eller flera kommentarer efteråt som kommer att påpeka hur besvikna de var över sändningen , att det inte visades något smaskigt från spel X, vare sig trailer eller gameplay

signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Dex
Medlem
Skrivet av NuZ:

Svårt att inte vara hypad ändå

Tror nog det är bäst att hålla nere hypen då det förmodligen lär dröja något år innan spelarna kommer märka någon skillnad på detta uppköpet. Dom större förändringarna (om det blir någon) tar ju naturligtvis lång tid innan dom ger effekt.

Det enda som händer nu lär väl bli att dom befintliga spelen kommer till Gamepass vilket ju är trevligt, men nu vill jag se lite mer nytt från Microsoft

Dex
Medlem
Skrivet av matt76:

Lär troligen se en eller flera kommentarer efteråt som kommer att påpeka hur besvikna de var över sändningen , att det inte visades något smaskigt från spel X, vare sig trailer eller gameplay

Haha så sant! Ser ut så efter varje event nu för tiden

Inaktiv

Håll förväntningarna nere.
ja det blir en presentation vilka bethesda spel som kommer till game pass.

Medlem

Typ en podcast? Lönt att hajpa om det.

Medlem

10 år sedan Skyrim släpptes. Huga.

signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Testpilot

Kör en gissning att de kommer annonsera att många Betheseda titlar dyker upp på Gamepass.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Mutumba:

Kör en gissning att de kommer annonsera att många Betheseda titlar dyker upp på Gamepass.

Är nog lågoddsaren det. Tror även på en Skyrim Xbox series uppdatering

signatur

Medlem
Skrivet av NuZ:

Är nog lågoddsaren det. Tror även på en Skyrim Xbox series uppdatering

Det är det jag hoppas på, Series-uppdateringar till Fallout 4 och Skyrim, samt Doom 2016 till game pass på pc (så man kan achievement-hunta lite)

Medlem

Som jag fattade det så blir det "en detaljerad pressrelease" i princip.
Företags-vinklat för att inte oroa folk...
Lite mindre "woho jag är en gamer ge mig spel"-inriktat...

Medlem
Skrivet av zevile:

Då hoppas jag på The Elder Scrolls VI OCH starfield gameplay trailer samt Morrowind Remake. :'))))

Elder scrolls gameplay kan vi nog med största sannolikhet glömma tyvärr. Det bästa är att tona ner hypen så det inte blir samma besvikelse som cyberpunk.

Medlem
Skrivet av landahl:

Elder scrolls gameplay kan vi nog med största sannolikhet glömma tyvärr. Det bästa är att tona ner hypen så det inte blir samma besvikelse som cyberpunk.

Det var ett aningen ironiskt inlägg

NuZ
Testpilot
Skrivet av zevile:

Det var ett aningen ironiskt inlägg

Svårt med ironi i text efter det fantastiska ”:pPpPpppPPppp” försvann

signatur

eld
Medlem
Skrivet av landahl:

Jag tror Landahl försöker spela ner faktumet att de kommer visa nya elderscrolls, så att överraskningen blir ännu större!

ES 6 gameplay confirmed!!!

Inaktiv

Springer o poppar popcorns, det här blir skoj:D

Medlem

Nextgenpatch till Skyrim med raytracing? Skrayrim.
Passar ju bra, kan bli lagom så att jag äntligen tar itu med att spela klart det,

Medlem

Håller förväntningarna rimliga och väntar mig gameplay från The Elder Scrolls VI.

Backloggens befriare

Myskväll mao!

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Kanske ska se detta, så kanske man lär sig hur man ska uttala det, bessthjeschda kör jag på nu.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Kanske ska se detta, så kanske man lär sig hur man ska uttala det, bessthjeschda kör jag på nu.

Vet inte om skämt(alternativt har du fått i dig en för många öl, med tanke på ditt uttal;P) meeen, Be-the-sda, easypeasy.

Förövrigt säger jag som många nämnt, Elder Scrolls, Starfield och nästa Fallout-trailers eller så blir jag besviken. Hörde även att Elden Ring skulle visas.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

De har ju tidigare släppt spel vi inte ens känt till direkt, så varför inte en remaster av New Vegas ikväll?

Megadelux

Trist att dom inte inledde med att dom sparkat Todd Howard. Också sitter han där.

NuZ
Testpilot

OK den där Xbox bombarjackan är jag jäv***t sugen på att köpa. Clean som tusan! Tar gärna länkar till den

Edit: kul med en rulle/scroll på bordet. Indy eller TES referenser?

signatur

Medlem

En jäkla massa Bethesda spel till GamePass, IMORGON!

Medlem

där har vi det som alla sony ponys trott var omöjligt, exklusivitet för xbox (game pass)

ganska självklart om man inte levde i förnekelse känner jag.

Medlem

Spel som kommer till Game Pass i morgon.

https://news.xbox.com/en-us/2021/03/11/20-bethesda-games-now-...

123
Skriv svar