Bekräftat! 19:00 ser vi Xbox och Bethesda mötas
Xbox manar till att hålla förväntningarna i schack.
#bethesda, #bethesda-softworks, #microsoft, #xbox
Blir väl kanske nått i stil med att de flesta spel ska optimeras för series X och ingå i Gamepass då
Desktop: AMD Ryzen 7 9800X3D, AORUS 5090 Master ICE, 64GB RAM DDR5 6000MHz CL30 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: SAMSUNG G8 OLED/
"Konsol"-Dator: AMD 7950X,GPU: RTX 5080, 32GB DDR 5
Lär troligen se en eller flera kommentarer efteråt som kommer att påpeka hur besvikna de var över sändningen , att det inte visades något smaskigt från spel X, vare sig trailer eller gameplay
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Svårt att inte vara hypad ändå
Tror nog det är bäst att hålla nere hypen då det förmodligen lär dröja något år innan spelarna kommer märka någon skillnad på detta uppköpet. Dom större förändringarna (om det blir någon) tar ju naturligtvis lång tid innan dom ger effekt.
Det enda som händer nu lär väl bli att dom befintliga spelen kommer till Gamepass vilket ju är trevligt, men nu vill jag se lite mer nytt från Microsoft
Lär troligen se en eller flera kommentarer efteråt som kommer att påpeka hur besvikna de var över sändningen , att det inte visades något smaskigt från spel X, vare sig trailer eller gameplay
Haha så sant! Ser ut så efter varje event nu för tiden
Kör en gissning att de kommer annonsera att många Betheseda titlar dyker upp på Gamepass.
Är nog lågoddsaren det. Tror även på en Skyrim Xbox series uppdatering
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Är nog lågoddsaren det. Tror även på en Skyrim Xbox series uppdatering
Det är det jag hoppas på, Series-uppdateringar till Fallout 4 och Skyrim, samt Doom 2016 till game pass på pc (så man kan achievement-hunta lite)
Då hoppas jag på The Elder Scrolls VI OCH starfield gameplay trailer samt Morrowind Remake. :'))))
Elder scrolls gameplay kan vi nog med största sannolikhet glömma tyvärr. Det bästa är att tona ner hypen så det inte blir samma besvikelse som cyberpunk.
Elder scrolls gameplay kan vi nog med största sannolikhet glömma tyvärr. Det bästa är att tona ner hypen så det inte blir samma besvikelse som cyberpunk.
Det var ett aningen ironiskt inlägg
Det var ett aningen ironiskt inlägg
Svårt med ironi i text efter det fantastiska ”:pPpPpppPPppp” försvann
Jag tror Landahl försöker spela ner faktumet att de kommer visa nya elderscrolls, så att överraskningen blir ännu större!
ES 6 gameplay confirmed!!!
Kanske ska se detta, så kanske man lär sig hur man ska uttala det, bessthjeschda kör jag på nu.
Vet inte om skämt(alternativt har du fått i dig en för många öl, med tanke på ditt uttal;P) meeen, Be-the-sda, easypeasy.
Förövrigt säger jag som många nämnt, Elder Scrolls, Starfield och nästa Fallout-trailers eller så blir jag besviken. Hörde även att Elden Ring skulle visas.
The more I practice, the luckier I get.
OK den där Xbox bombarjackan är jag jäv***t sugen på att köpa. Clean som tusan! Tar gärna länkar till den
Edit: kul med en rulle/scroll på bordet. Indy eller TES referenser?
Spel som kommer till Game Pass i morgon.

https://news.xbox.com/en-us/2021/03/11/20-bethesda-games-now-...