Bekräftat! Även Outriders blir ett Xbox Game Pass-spel

Robot
Bekräftat! Även Outriders blir ett Xbox Game Pass-spel

Alla vägar leder till Game Pass.

#outriders, #xbox-game-pass


Medlem

Spelet ser intressant ut, men alla mellan- och laddningssekvenser förstör mer än de tillför.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Lite rövigt av dom att utannonsera det bara någon vecka innan release😂

NuZ
Testpilot

Nice!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Ambassadör
Xbox

Xbox Game Pass är bästast!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Lite rövigt av dom att utannonsera det bara någon vecka innan release😂

Det är väl bättre än att de utannonserat det tredje april 🤔
Ser egentligen inget problem, med det här läget. Det är ju ända två veckor till release.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Det är väl bättre än att de utannonserat det tredje april 🤔
Ser egentligen inget problem, med det här läget. Det är ju ända två veckor till release.

Tänker på folk som förhandsbokat spelet efter demo släppet. Måste va surt för dem! Personligen har jag väl inget val att köpa det eftersom jag sitter på ps5 och PC😅

Medlem

Får avboka min förhandsbokning, inte mer med de! Kommer spela på XBox så skicka ett pm om ni vill lira på fredagarna med någon som är mellan 39 och 41 år.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Får avboka min förhandsbokning, inte mer med de! Kommer spela på XBox så skicka ett pm om ni vill lira på fredagarna med någon som är mellan 39 och 41 år.

Synd att behöva avboka och spara en slant i dessa tider.

Fö. kanske jag joinar på några spel

Medlem

Köpte 3 mån abbonemang på PC jan - mars för 1 kr. Testade bara Flight Simulator. Fanns inga andra som lockade. Men för er som inte har ett eget bibliotek så är det lockande. Jag har ju sisådär 300-400 titlar (PC, HTC Vive VR, PS4/PS3, X360) att plöja igenom först. Egenskapad Gamepass. 🙂👌

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Xbox Game Pass är bästast!

Svårt att säga emot.. jag har alltid haft playstation, sen ps2an. Fick inte tag på nån ps5, men en vänlig själ här på FZ sålde sin till mig för inköpspris (tack igen!) På releasedagen. Blir väl en ps5a va det lider också, men ps+ utbudet känns nja jämfört med gamepass, förvisso pröjsar jag väl några spänn mer med ultimate, men ändå stor skillnad.

Det är något alldeles särskilt med att det kommer nya spel och pumpas in spel mest hela tiden. Prövat så mkt nya spel som jag aldrig skulle titta åt annars, nu senast monster sanctuary. Vilket idiotkul spel .

Känns som MS gör något bra (som omväxling?! ).

Medlem

He he. Man har klart valt rätt. Blir till att spela.

Medlem

Det börjar bli oförskämt bra denna tjänsten !

Inaktiv
Skrivet av Mortaigne:

Xbox Game Pass är bästast!

Helt klart. Film/tv och musiktjänsterna inkluderade så ger fortfarande game pass mest underhållning för pengarna och det kommer bara bli bättre när deras 23 studios börjar leverera titlar här framöver.

Medlem

tråkigt att inte kommer till pc


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Gnällkuk

Booo inget pc:(


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Aldrig hört talas om spelet. Har Game Pass så det bli att testa.

Medlem
Skrivet av Blessus:

tråkigt att inte kommer till pc

Skrivet av trickeh2k:

Booo inget pc:(

Det kommer till PC, bara det att du får köpa det som normalt folk.

Outriders - Steam

Medlem

Outriders tillhör en genre jag är svag för, och jag gillar det mesta i demon än så länge. Känner dock att det är lite oroväckande hur varje stridszon är så uppenbar i hur kvadratiskt "paintball":ig den känns.

Hoppas inte hela spelet kommer vara på det sättet, som kvadratiska arenor med massa covers förplacerade så man alltid vet från vilken riktning alla fiender kommer.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Outriders tillhör en genre jag är svag för, och jag gillar det mesta i demon än så länge. Känner dock att det är lite oroväckande hur varje stridszon är så uppenbar i hur kvadratiskt "paintball":ig den känns.

Hoppas inte hela spelet kommer vara på det sättet, som kvadratiska arenor med massa covers förplacerade så man alltid vet från vilken riktning alla fiender kommer.

precis! barnorna känns verkligen som tutorials...

NuZ
Testpilot
Skrivet av Blessus:

tråkigt att inte kommer till pc

Skrivet av trickeh2k:

Booo inget pc:(

Tror det har med utgivaren och avtal osv att göra tyvärr.

Men gör som vanligt folk och spela på konsol och jobba på PC istället


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Delar Xbox och cloud samma save?

Gnällkuk
Skrivet av Nelfie:

Det kommer till PC, bara det att du får köpa det som normalt folk.

Outriders - Steam

Jo, har spelat demon så det hade jag koll på. Tråden handlade ju om Game pass?

Skrivet av NuZ:

Tror det har med utgivaren och avtal osv att göra tyvärr.

Men gör som vanligt folk och spela på konsol och jobba på PC istället

Finns ju inga intressanta spel på konsol som inte finns på PC, utöver att det är svårt att få tag på en konsol


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av fakka:

Delar Xbox och cloud samma save?

Yes det gör det

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jo, har spelat demon så det hade jag koll på. Tråden handlade ju om Game pass?

Finns ju inga intressanta spel på konsol som inte finns på PC, utöver att det är svårt att få tag på en konsol

Jo det gör det, det finns en mängd fantastiska Nintendo exklusiva spel och Sony släpper ju inte allt på PC heller. PC är jobb för mig, precis som telefonen.

Medlem

Förresten jag gillar det när någon skriver i stil med. "Jaha kommer det till Game Pass. Det spelet suger och ser trashigt ut. Precis som alla Bethesda spel."

Medlem

Förövrigt extremt enkelt att avboka spelet. Hade 0 koll men det va klart på minuten efter jag googlade "xbox refund".

en länk senare och 2 klick och preordern var canceled !

Det kanske alltid är såhär lätt med de flesta spel/plattformar idag, men jag har inte vanan inne att avboka saker iaf och såg framför mig en hop av problem. icke så!

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Förresten jag gillar det när någon skriver i stil med. "Jaha kommer det till Game Pass. Det spelet suger och ser trashigt ut. Precis som alla Bethesda spel."

Vem skrev det och varför gillar du det?

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Synd att behöva avboka och spara en slant i dessa tider.

Fö. kanske jag joinar på några spel

Hade bokat till Ps5 men har en XSX med hamepass så känns onödigt att köpa de till PS5an när jag ändå får det till Xboxen Heter samma sak på Xbox som här så skicka en vänförfrågan om du vill spela


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Förresten jag gillar det när någon skriver i stil med. "Jaha kommer det till Game Pass. Det spelet suger och ser trashigt ut. Precis som alla Bethesda spel."

Vem skriver det?😂

12
Skriv svar