Morgonrykte: Microsoft vill köpa Discord för mer än 10 miljarder dollar

Flakmonkey
Skrivet av Ribcage:

Är Skype dött? Hade ett möte via det för några timmar sedan.

Skype for Business når end of life 31 juli så då blir det Teams för hela slanten på företagssidan. Dock har jag för mig att klassiska Skype för privatpersoner ska finnas kvar, men om MS nu köper Discord så kanske Skype assimileras in i det.

Medlem

Hellre MS än Tencent

Medlem

De lyckades ju jättebra med Skype... eller?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

NuZ
Testpilot
Skrivet av Ravenknight:

De lyckades ju jättebra med Skype... eller?

Blir ju en del av teams så ja det tycker jag?! Har ju aldrig varit fokus på gaming


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Nej MS, håll er borta! LOSS! FY! SKÄMS! Discord har gjort det bra solo, så kan det få fortsätta imo


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Johlor:

Haha, jag var med i betan på ICQ. XD


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent

haha ok! Kommer nog ångra att jag la in ljudet på messenger i mobilen 😂


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

haha ok! Kommer nog ångra att jag la in ljudet på messenger i mobilen 😂

Haha! Åh nej!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

123
Skriv svar