Rykte – Remedy gör Alan Wake 2 med Epic
Alan Wake 2, coolt
EGS, BÄÄÄÄÄÄÄÄÄH
Första april är det ju också
Mjo, dock kom ryktena ut igår så man kan ju hoppas att det inte var ett för tidigt aprilskämt.
Edit: Fan, sidan laddade så segt så Tomas hann före.
Det var 31 mars när videon pubbades.
Nu ska vi inte förstöra mina drömmar
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Nu ska vi inte förstöra mina drömmar
Det är ju lite åt det extrema att man hellre är utan ett nytt Alan Wake 2 än att behöva köpa det på EGS
Alan Wake 1 är så jävla långt spel, har inte kunnat spela klart det
Långt? Tog 100% på det under 15 timmar... Storyn är inte speciellt lång. Kan spela igenom på några timmar. Vet inte vad du anser är ett långt spel...
1# FZ Troll
Men jaaaaa. Älskar Alan Wake, så hoppas verkligen att det stämmer. Grymt berättande och riktigt härligt atmosfär (och lagom läskigt för oss fegisar).
Den läskiga damen i svart hemsöker mig än idag...
Spoilers: DLC 2 av Control var ju direkt kopplat till Alan Wake och slutade på ett sätt som jag inte kunde tolka på annat än att en 2a är på g. Allt var ju på något sätt upplagt för att dra igång fansen. En sån där teaser som lite övertydligt säger "jaaaa de är precis som du tänker".
Ser sjukt mycket fram emot en 2a. Tror remedy lärt sig mycket sen senast och det kommer bli allt och lite mer av den fansen önskar 😊
Den läskiga damen i svart hemsöker mig än idag...
Neeeej, Barbara Jagger vill bara ditt bästa, att du ska nå din fulla potential. Komsi komsi.
Spoilers: DLC 2 av Control var ju direkt kopplat till Alan Wake och slutade på ett sätt som jag inte kunde tolka på annat än att en 2a är på g. Allt var ju på något sätt upplagt för att dra igång fansen. En sån där teaser som lite övertydligt säger "jaaaa de är precis som du tänker".
Ser sjukt mycket fram emot en 2a. Tror remedy lärt sig mycket sen senast och det kommer bli allt och lite mer av den fansen önskar 😊
Spoiler för Control expansionen.
Nja, Alan kan lika gärna vara död och det fanns väl indikationer på att mörkret tagit över honom? De ända som syns i liknande syner var väl döda?
Men jag tror inte Alan är död, men hans fru kanske måste frigöra honom från mörkret, min teori är att man spelar som henne i början och letar efter och ska rädda Alan
Jag tyckte inte gameplay var så bra i 1:an, men älskar Control och ser helt klart fram emot en 2:a.
Det finns mycket som kan förbättras i en uppföljare, men fixas det till så kan det bli riktigt bra.
Jag är ett jättestort Alan Wake-fan så få skulle bli gladare än jag om det stämde. Hoppas dock att det släpps till både Xbox och PS5 i så fall.
Jag är ett jättestort Alan Wake-fan så få skulle bli gladare än jag om det stämde. Hoppas dock att det släpps till både Xbox och PS5 i så fall.
Det släpps garanterat till konsoler också. Men lär bli Epic på PC, om det är för alltid eller tidsexklusivt återstår att se.
Om denna information nu stämmer då.
The more I practice, the luckier I get.
Det släpps garanterat till konsoler också. Men lär bli Epic på PC, om det är för alltid eller tidsexklusivt återstår att se.
Om denna information nu stämmer då.
Fingers crossed! Med tanke på att fanbasen för första spelet fanns på Xbox vore det ju ologiskt annars.
So? Vem köper spel på steam nuförtiden?
PC spelare kanske 🤔
Var köper du dina spel WarpGuN?