Wolcen: Lords of Mayhem har fått en stor uppdatering

Robot
Wolcen: Lords of Mayhem har fått en stor uppdatering
Medlem

Får testa igen när jag inte har något och spela

Var bedrövligt buggigt vid släpp

Medlem
Skrivet av Karmak:

Får testa igen när jag inte har något och spela

Var bedrövligt buggigt vid släpp

Försök att ha något att spela, säger jag då🤣

Medlem

De skulle kallat deras släpp för Early Access så hade det varit acceptabelt med alla buggar. Får se om man ger spelet en chans till men tror nog att det kan vara rätt okej nu.

Medlem

Kan inte refunda så lär prova igen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Har kört lite senaste tiden och rullar på bra, inga minnesvärda buggar. Har ni det redan så testa:)!

Medlem

Upptagen med Nioh 2 just nu men har varit nyfiken på att testa Wolcen igen. Lär väl installera det när jag känner mig mätt på Nioh.

Medlem

Kul! Ett bra spel att köra med en vän eller 2. Ska nog försöka köra igenom det 1 sväng till igen.

Medlem

Körde det en del när det släpptes å drev disc community för man trodde det skulle bli något utav det, men ack vilken besvikelse med alla buggar! Sen har ju D3 fått en rätt saftig update med säsong 23 så tror jag håller mig där ett tag först

Medlem

Jag är helt klar med D3 nu iaf, och är lyckligtvis fast i Valheim, spelandes helt utan jäktad och med upptäckande fröjd. När jag känner mig klar med det kanske jag blir sugen på att ge det en chans.

Medlem
Medlem

Det här spelet var en av dom största besvikelserna jag varit med om. Jag har följt spelet sen det först hette Umbra. Både gameplay och den grafiska stilen var helt annorlunda från vad det slutade med. Slutresultatet känns som en otroligt dålig ripoff av Warhammer, och då är Warhammer redan dåligt till att börja med.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Det här spelet var en av dom största besvikelserna jag varit med om. Jag har följt spelet sen det först hette Umbra. Både gameplay och den grafiska stilen var helt annorlunda från vad det slutade med. Slutresultatet känns som en otroligt dålig ripoff av Warhammer, och då är Warhammer redan dåligt till att börja med.

Kan bara hålla med.. hade hoppas det skulle bli mitt nya Diablo.. men blev icke så.. =(

Gen
Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Det här spelet var en av dom största besvikelserna jag varit med om. Jag har följt spelet sen det först hette Umbra. Både gameplay och den grafiska stilen var helt annorlunda från vad det slutade med. Slutresultatet känns som en otroligt dålig ripoff av Warhammer, och då är Warhammer redan dåligt till att börja med.

Skrivet av AxxT:

Kan bara hålla med.. hade hoppas det skulle bli mitt nya Diablo.. men blev icke så.. =(

Kika på The Last Epoch vetja.

Medlem
Skrivet av Welo:

Körde det en del när det släpptes å drev disc community för man trodde det skulle bli något utav det, men ack vilken besvikelse med alla buggar! Sen har ju D3 fått en rätt saftig update med säsong 23 så tror jag håller mig där ett tag först

Saftig update? Snälla... Samma skit om och om igen. Grind och lvl i Rifts. Nemen titta! Ökad svårighetsgrad i form av Torment, men samma skit, yeeeeeey!

Att folk inte lessnat på Diablo 3 än är för mig en gåta.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Saftig update? Snälla... Samma skit om och om igen. Grind och lvl i Rifts. Nemen titta! Ökad svårighetsgrad i form av Torment, men samma skit, yeeeeeey!

Att folk inte lessnat på Diablo 3 än är för mig en gåta.

Klart man lessnar som man gör med i pricip alla spel i min åsikt. Men för ett spel som har en del år på nacken nu å både d4 å immortal håller på å utvecklas så tror jag många inte förvänta sig de förändringar dom gjorde inför denna säsong.

Sen även det du skriver beskriver ju mer eller mindra alla ARPGs du skulle kunna byta titel i din sista mening med vilket arpg som heslt. Men men ha en trevlig dag

Medlem
Skrivet av Welo:

Klart man lessnar som man gör med i pricip alla spel i min åsikt. Men för ett spel som har en del år på nacken nu å både d4 å immortal håller på å utvecklas så tror jag många inte förvänta sig de förändringar dom gjorde inför denna säsong.

Sen även det du skriver beskriver ju mer eller mindra alla ARPGs du skulle kunna byta titel i din sista mening med vilket arpg som heslt. Men men ha en trevlig dag

Ja, jag menade inte skriva som att jag är en bitter jäkel Jag körde D3 ett par säsonger och lessnade bara på samma grind. Det stämmer bra det du säger om de flesta ARPGs, det är i princip samma grind.

Väntar på D2 remastern och D4 nu Och tack detsamma!

Medlem

Märkligt att folk hojtar efter bra ARPG här, men ingen har nämnt Path of Exile än? Det klår ju resten av dessa titlarna med hästlängder på de flesta punkterna.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Saftig update? Snälla... Samma skit om och om igen. Grind och lvl i Rifts. Nemen titta! Ökad svårighetsgrad i form av Torment, men samma skit, yeeeeeey!

Att folk inte lessnat på Diablo 3 än är för mig en gåta.

Samma för alla Arpg spel. Inklusive Grind of Exiles som alla hyllar.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Märkligt att folk hojtar efter bra ARPG här, men ingen har nämnt Path of Exile än? Det klår ju resten av dessa titlarna med hästlängder på de flesta punkterna.

Here we go again

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Märkligt att folk hojtar efter bra ARPG här, men ingen har nämnt Path of Exile än? Det klår ju resten av dessa titlarna med hästlängder på de flesta punkterna.

Ärligt talat PoE är inte fantastiskt som ryktet säger. Men det är samma med de flesta arpg. Personligen så föredrar jag D3 tack vare flödet i gameplay. Givet det har inte ett skillträd som ser ut en 1000årig ek-krona. Men det är mer förlåtande än PoE. Skulle säga att Grim Dawn är vad som hamnar i mitten. Bättre gameplay än PoE och bättre variation än D3.

Men smaken som baken...

Medlem
Diablo 3

Nya säsongen (23) har precis börjat i Diablo3 annars :=)

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Ärligt talat PoE är inte fantastiskt som ryktet säger. Men det är samma med de flesta arpg. Personligen så föredrar jag D3 tack vare flödet i gameplay. Givet det har inte ett skillträd som ser ut en 1000årig ek-krona. Men det är mer förlåtande än PoE. Skulle säga att Grim Dawn är vad som hamnar i mitten. Bättre gameplay än PoE och bättre variation än D3.

Men smaken som baken...

Som du själv skriver, smaken är som baken och efter 1000 timmar Poe så tycker jag personligen absolut att det är så fantastiskt som folk säger. Mängden content, build-variation och crafting-systemet är på en helt annan nivå än i exempelvis D3. Med det sagt så är det självklart inte ett perfekt ARPG, men PoE2 har definitivt potentialen till att bli det.

D2 Remaster och D4 kommer självklart att testas med så fort de släppts!

1
Skriv svar