PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Skribent

Min är på väg den också!

Medlem

Samma här 😁

Medlem

Paket på väg från PostNord, beställde från Telia igår vid 21.00 . Paketet är nu i Växjö.

ÄNTLIGEN, dags för Demon Souls...!!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Fan vad härligt att läsa
En otippad leverantör (Telia) går in och gör en hel del lyckliga i detta forum
Hade inte väntat mig det

Medlem

Tusen tack den som tipsade om Telia! Kunde också beställa hem en! Så tog bort min beställning från komplett som jag haft sedan mitten av september och som dom fortfarande inte gett någon information om sedan den 3:e december.. hoppas någon i kön kan få den tidigare nu. Tack igen!

Medlem
🙏🙏🙏David11🙏🙏🙏

Jag regga mej här nu på goa Fz bara för o tacka dej för tippset att kolla in Telia-bokningen.

Och det verkar lyckas, ska få min idag🙏🌞.

Skönt o komma in i värmen här på Fz 😄.

Medlem

Jag hittade länken till Telia på Sweclockers så det är dom vi skall tacka.

Medlem
Skrivet av David11:

Jag hittade länken till Telia på Sweclockers så det är dom vi skall tacka.

Jag fick mailet från Telia och valde att inte dela länken för att se till att nära och kära fick sina konsoler först ;D men kul att det räckte till flera!

Kul att folk utan Telia även kunnat köpa, undrar om det var tanken

Medlem

signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Kul att så många fick tag i en via Telia! Efter att jag missade tipset ska jag nu börja hänga på fz.se mer kvällstid
Som Telia-kund är jag lite besviken på att jag inte fick något mail

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Jag är lite skeptisk. Speciellt leveranstiden gör att i alla fall jag hade väntat på ett bättre/säkrare alternativ.
Beställ nu och beräknad leverans mellan Ons. 23 Jun. och Tors. 24 Jun.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Har sett sen innan och gjort lite research. Nog hört att det är en scam eller något liknande. Rekommenderar inte.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Tror frugan köpt något billigt därifrån, utan problem. Men det är en spanskt företag, så jag skulle nog inte rekommendera att beställa något dyrt därifrån.

Medlem

Hämtade precis ut mitt PS5 från Telia utan problem. Aldrig varit kund hos dom.

Medlem

EDIT: slut :/

PS5 disc + kontroller
http://retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=39230

Även digital + kontroller:
http://retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=39231

Sen får du över 300kr i rabatt på spel

Medlem
Skrivet av B-itta:

EDIT: slut :/

PS5 disc + kontroller
http://retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=39230

Även digital + kontroller:
http://retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=39231

Sen får du över 300kr i rabatt på spel

Det gick snabbt! Såg att de inkluderade extra handkontroll med. Vad var priset?

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Det gick snabbt! Såg att de inkluderade extra handkontroll med. Vad var priset?

6300 samt 7300. Blir väl ett påslag på några hundra om tänker att kontrollen är 700kr samt att man får rabatt på runt 350kr därifrån på andra grejer efter köp. Helt OK.

Medlem

Mm.... mm... alltså, en femhundralapp extra kanske känns okej. Men cirka 1 300 kr är på om inte över smärtgränsen för mig. Har sett rena scalpers köra samma priser.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Dex
Medlem
Skrivet av Proximately:

Mm.... mm... alltså, en femhundralapp extra kanske känns okej. Men cirka 1 300 kr är på om inte över smärtgränsen för mig. Har sett rena scalpers köra samma priser.

Dock så ingår där ju en extra handkontroll också för det priset

Medlem
Skrivet av Proximately:

Mm.... mm... alltså, en femhundralapp extra kanske känns okej. Men cirka 1 300 kr är på om inte över smärtgränsen för mig. Har sett rena scalpers köra samma priser.

Det var inget jättedåligt pris. Ungefär 500-550:- dyrare om man räknar in att man fick en extra handkontroll. Sedan fick man 350:- rabatt på nästa köp. Jag var nära ett köp, hade de haft ps5-spel att köpa så hade jag kanske slagit till. Med rabatten blev det bara ett par hundralappar över normalpris för konsol, extra handkontroll och ett spel. Det är ju ändå minimum vad man behöver köpa tänker jag.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

Det var inget jättedåligt pris. Ungefär 500-550:- dyrare om man räknar in att man fick en extra handkontroll. Sedan fick man 350:- rabatt på nästa köp. Jag var nära ett köp, hade de haft ps5-spel att köpa så hade jag kanske slagit till. Med rabatten blev det bara ett par hundralappar över normalpris för konsol, extra handkontroll och ett spel. Det är ju ändå minimum vad man behöver köpa tänker jag.

De hade brädspel, och det kan man ju inte ha för många av tänkte jag. Också en bra present till någon som fyller år

Ero
Medlem

Alltså är Xbox Series X fortfarande slut? Jag måste haft gristur när jag i början av februari F5:ade några dagar på elgiganten (löste in alla mina Sas-poäng mot presentkort) och dom fick in 5st, åkte till butik och la ordern, hemma efter någon dag. Valde att åka in till butik och fixa om det skulle strula sig och man får något mail efter om nå "bla bla avbruten order" eftersom det då var tryck på dom då.

Stod att dom skulle få in typ 24 feb, men jag fick tag i början på månaden (så man ska ju inte lita blint på att det dröjer ända till angivet datum).

Trodde det skulle ha lättat en hel del nu.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Xboxen utan skivspelare finns i lager i varje fall men annars har både PS5 och Xbox varit fullbokade en längre tid. Lite småpartier dyker upp då och då i vissa butiker. Man får ha lite tur nu om man inte vill betala scalper-priser.

Avstängd

Jag fick min PS5 förra veckan av komplett. Hade förbokat i somras någon gång.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av David11:

Hämtade precis ut mitt PS5 från Telia utan problem. Aldrig varit kund hos dom.

Samma här, nu är den hemma och pryder vardagsrummet

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag fick min PS5 förra veckan av komplett. Hade förbokat i somras någon gång.

Vilket datum hade du bokat?

Avstängd
Skrivet av Mox+:

Vilket datum hade du bokat?

Hade fel om sommaren men 26e maj. Så på våren!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Jag köpte en Playstation 5 digitala version men ångrade efter nån dag så jag fick tillbaka pengarna inom några dagar😀

Medlem

Bokade en ps 5 standard från telia 13 april och hämtade den idag. Jag är kund hos telia sen innan men hade inte fått erbjudandet. Så tack för tipset den som länkade :).

Skägg.
10 Chambers

Så vad är senaste datumstatusen hos svenska handlare? September för Webhallen och maj för Komplett?


signatur
Skriv svar