Årets spel 2014 – Alien Isolation – gratis nu på Epic store

Robot
Årets spel 2014 – Alien Isolation – gratis nu på Epic store

Ingen anledning att tveka nu, just do it.

#alien-isolation, #epic-store, #gratis


Medlem

Jag har svårt att tro att Alien Isolation är 7 år gammalt.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Jag har svårt att tro att Alien Isolation är 7 år gammalt.


signatur

I drank what?

Medlem

Då myser Calle nu när han kan hämta hem det gratis och spela det i sin ensamhet hela helgen

Medlem

@Mirage jag tror nog snarare att han är som mig och tycker tiden går alldeles för fort. Saker som hände för 5-10 år sedan känns som de hände för hälften av tiden sedan

Skribent
Skrivet av HaxXt:

Då myser Calle nu när han kan hämta hem det gratis och spela det i sin ensamhet hela helgen

Det ryktas att VR-headsetet har checkats ut och att ett paket vuxenblöjor levererades till kontoret idag...

Medlem
Medlem
Skrivet av Petro:

@Mirage jag tror nog snarare att han är som mig och tycker tiden går alldeles för fort. Saker som hände för 5-10 år sedan känns som de hände för hälften av tiden sedan

Korrekt! Tänkte att det bara var något år gammalt. Men det var några år till på det.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Köpte det på release dagen via Steam. Har bara spelat typ 30 min sen fick jag panikkänslor. Är det skitläskigt rakt igenom eller vågar man testa igen tro? Minns att jag fan inte ens vågade gå någonstans så fort jag hörde ett ljud. Stod bara still och sen stängde jag av.


signatur

"Kebab?"

Har spelat det flera gånger, det är helt underbart. Missa inte detta. Ni kommer inte ångra er.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av UncleJack:

Jag har svårt att tro att Alien Isolation är 7 år gammalt.

Men förvånansvärt är att spelet är så nytt och bra.

Medlem
Skrivet av BadMF69:

Köpte det på release dagen via Steam. Har bara spelat typ 30 min sen fick jag panikkänslor. Är det skitläskigt rakt igenom eller vågar man testa igen tro? Minns att jag fan inte ens vågade gå någonstans så fort jag hörde ett ljud. Stod bara still och sen stängde jag av.

jo det är rätt läskigt när den alien kommer från ingenstans fegis

Tänkte klicka hem spelet, men till min förvåning äger jag redan spelet på Epic. Måste ha varit gratis vid ett tidigare tillfälle?!?

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Tänkte klicka hem spelet, men till min förvåning äger jag redan spelet på Epic. Måste ha varit gratis vid ett tidigare tillfälle?!?

I julas

Medlem

Alien Isolation känns som Control lite. Har typ 80/100 på Metacritic vilket kändes jummet när de kom. Men hör bara positivt om det och känns lite som en klassiker nu. Alltså ett spel där sättet pratar om det inte stämmer överens med betygen.

Medlem

Skulle köpa det men ägde det redan.

Hej ni vet den där tjänsten som är som Steam fast inte bryr sig om andra, utan vill ha maximal profit.. vi lurar nu in folk med gamla som vi ger bort grattis. Vad väntar ni på?

Medlem
Skrivet av Stephanie of Astora:

Hej ni vet den där tjänsten som är som Steam fast inte bryr sig om andra, utan vill ha maximal profit.. vi lurar nu in folk med gamla som vi ger bort grattis. Vad väntar ni på?

Va..?

Inaktiv
Skrivet av Stephanie of Astora:

Hej ni vet den där tjänsten som är som Steam fast inte bryr sig om andra, utan vill ha maximal profit.. vi lurar nu in folk med gamla som vi ger bort grattis. Vad väntar ni på?

Maximal profit, då är det steam och apple du tänker på, bli torr bakom öronen så kan du också förstå.

Wow, det rimmade tillochmed!

Medlem
Skrivet av Stephanie of Astora:

Hej ni vet den där tjänsten som är som Steam fast inte bryr sig om andra, utan vill ha maximal profit.. vi lurar nu in folk med gamla som vi ger bort grattis. Vad väntar ni på?

*Gäääääääsp*

Orkar ni ens längre? Det är ingen som bryr sig.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pettor:

Alien Isolation känns som Control lite. Har typ 80/100 på Metacritic vilket kändes jummet när de kom. Men hör bara positivt om det och känns lite som en klassiker nu. Alltså ett spel där sättet pratar om det inte stämmer överens med betygen.

Haha, man vet att betygsinflationen är sanslös när 80/100 ses som "ljummet".

Medlem

Det jag sett i olika klipp ser så segt, fult och ointressant ut.
Kanske ska testa det när det nu är gratis.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Stephanie of Astora:

Hej ni vet den där tjänsten som är som Steam fast inte bryr sig om andra, utan vill ha maximal profit.. vi lurar nu in folk med gamla som vi ger bort grattis. Vad väntar ni på?

Hahaha


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Ah, såg nu att det fanns att köpa tre intressanta DLC.
En som kostar 50 kr, och två för 82 kr. styck.


signatur

autograph

Medlem

Äslakr det! Hade en sån konstig upplevelse med detta också, det var första spelet jag tyckte blev markant BÄTTRE av att spela på easy.

Började på normal, och efter ett tag så märkte man mönster. Man gick in i ett rum, gömde sig, alien kom in, gick ett varv, och drog. Upprepa för vartannat rum. När jag fastnade på en plats och gick ner på easy hände något konstigt. Då försvann Alien-varelsen i längre omgångar. Aldrig helt borta, men det var inte som att den anade en förnimmelse av spelaren hela tiden. Då plötsligt blev det MYCKET läskigare och intensivt när den väl dök upp. Det kändes som ett mer "realistiskt" beteende som jag kunde leva mig in i mycket mer. Rekommenderas!


signatur

Videomupp

Medlem

Det är andra gången det spelet är gratis på Epic, börjar gratis spelen ta slut?

Medlem
Skrivet av WildThing:

Äslakr det! Hade en sån konstig upplevelse med detta också, det var första spelet jag tyckte blev markant BÄTTRE av att spela på easy.

Började på normal, och efter ett tag så märkte man mönster. Man gick in i ett rum, gömde sig, alien kom in, gick ett varv, och drog. Upprepa för vartannat rum. När jag fastnade på en plats och gick ner på easy hände något konstigt. Då försvann Alien-varelsen i längre omgångar. Aldrig helt borta, men det var inte som att den anade en förnimmelse av spelaren hela tiden. Då plötsligt blev det MYCKET läskigare och intensivt när den väl dök upp. Det kändes som ett mer "realistiskt" beteende som jag kunde leva mig in i mycket mer. Rekommenderas!

Intressant. Bra tips


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar