Avstängd

signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Haha guld, speciellt den andra

signatur

Medlem

Hahaha! Tvek på sanningshalten men fan va kul om det hade varit äkta! 😅

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Hahaha! Tvek på sanningshalten men fan va kul om det hade varit äkta! 😅

Det är nog inte hennes konto, det är ju väldigt vanligt med fejkade. Men ändå riktigt roligt

signatur

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Skägg.
10 Chambers

Veckans garv!

signatur
Medlem

signatur

Medlem

G-Man rostar Gordon Freeman 🔥

Spoiler:

Medlem
Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem
Medlem

Nu vet jag inte riktigt hur stort sportintresset här på FZ är, men något säger mig att det kanske inte är det allra största. Anyway, Inside the NBA på TNT är nog det absolut roligaste programmet som finns. Shaq, Kenny, Ernie och Charles Barkley har en otroligt fin kemi och jag garvar mig sönder och samman varje vecka nästan...Se bara klippet nedan, jesus!

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Medlem

Jim Hensons Predator

Medlem

Uruk-hai With Normal Voices - Uglúk Talks Smack

signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Medlem
Medlem

En del saker är inte så illa som de låter...

...och så lite trams från Göteborg (wait for it...)

Avstängd

Gravt hjärnskadad:

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Avstängd

signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

signatur

Medlem
Skriv svar