Hearts of Iron 3 växer

Medlem
Hearts of Iron 3 växer

Nu länktar jag bara mer till sommaren:(

Underbart man kan ju inte annat än älska Paradox :heart:

Just nu krigar man i Gettysburg så länge


signatur
Medlem

Lite mer grundlig information:

http://www.paradoxplaza.com/games/hearts-of-iron-3-semper-fi

Namnet Semper-fi kommer från att de vill fokusera på kampen i stilla havet samt att de vill visa att de alltid är lojala mot fansen (många av ändringarna är pga önskemål/klagomål från fans).

Medlem

Underbart! Paradox delivers again!

HOI3 är ett underbart spel som ger en många veckors spelglädje!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Även om deras spel kan vara buggiga i början är dom fan mästare på att lyssna på communityn runt spelet och föra in ändringar och städa bort buggar allteftersom. All heder åt Paradox!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Gordon Freeman:

HOI3 är ett underbart spel som ger en många veckors spelglädje!

Skojar du? Vi snackar MÅNGA månader, om inte år av spelglädje;)

Medlem

Nu kan man ju inte bli annat än förbannad!

Hoi3 har först nu börjat gå att spela utan att det buggar sönder och så säger de att de skall släppa en expansion.

Köpte spelet direkt när det släpptes och var mycket besviken... fast jag borde vetat bättre. Expantionen borde vara grattis som plåster på såren, för 1 års extra vänta.

Oj, oj, dom kör med propaganda bilden, blir det Iwo Jima då kanske?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av mandorr:

Nu kan man ju inte bli annat än förbannad!

Hoi3 har först nu börjat gå att spela utan att det buggar sönder och så säger de att de skall släppa en expansion.

Köpte spelet direkt när det släpptes och var mycket besviken... fast jag borde vetat bättre. Expantionen borde vara grattis som plåster på såren, för 1 års extra vänta.

Buggat sönder? Lägg av va! Till skillnad från Hoi1 och 2 så har jag inte fått några CTD av 3:an vanilla game. Spelet har varit stabilt.

Dock har man fått modda lite om man velat se historiska autentiska händelser men så har det alltid varit med paradox, spel hoi1-3 har alltid varit tänkt som ett simulator spel.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Buggat sönder? Lägg av va! Till skillnad från Hoi1 och 2 så har jag inte fått några CTD av 3:an vanilla game. Spelet har varit stabilt.

Dock har man fått modda lite om man velat se historiska autentiska händelser men så har det alltid varit med paradox, spel hoi1-3 har alltid varit tänkt som ett simulator spel.

Håller med, det var inte buggat, det var dock inte heller:

  1. Färdigt

  2. Optimerat

  3. Roligt

Nummer 3 i den listan svider mest då jag spenderat månader i hoi1 och hoi2. Det var _för_ många saker som var halvklara som tex theatres. Varför kan jag inte kontrollera hur dessa ska se ut själv?! Jag känner därför mig lite skeptisk till att betala för saker som borde vart med från start. Visst, nummer 2 kommer fixas (är det lovat) i 1.4 men ändå...


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Skrivet av Conana:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Buggat sönder? Lägg av va! Till skillnad från Hoi1 och 2 så har jag inte fått några CTD av 3:an vanilla game. Spelet har varit stabilt.

Dock har man fått modda lite om man velat se historiska autentiska händelser men så har det alltid varit med paradox, spel hoi1-3 har alltid varit tänkt som ett simulator spel.

Håller med, det var inte buggat, det var dock inte heller:

  1. Färdigt

  2. Optimerat

  3. Roligt

Nummer 3 i den listan svider mest då jag spenderat månader i hoi1 och hoi2. Det var _för_ många saker som var halvklara som tex theatres. Varför kan jag inte kontrollera hur dessa ska se ut själv?! Jag känner därför mig lite skeptisk till att betala för saker som borde vart med från start. Visst, nummer 2 kommer fixas (är det lovat) i 1.4 men ändå...

nummer 2 är redan fixat finns inget annat att klaga på 1.4 har ju vart ute i åtminstone en vecka ju. Tycker du inte det är roligt så fattar jag fan inte hur du kunde spela 1 och 2:an för 3:an är 10 ggr roligare.


signatur
1
Skriv svar