Äntligen får vi se mer av Dying Light 2... på torsdag

Robot
Äntligen får vi se mer av Dying Light 2... på torsdag

Greppa popcornen och motorsågen senare i veckan.

#dying-light-2


Medlem

Det kan ju bli trevligt på torsdag då även Horizon visar upp sig lite senare på kvällen.

Medlem

Spännande!! Ett av de absolut mest efterlängtade spelen för egen del. Hoppas ett release window kan sättas. Tror dock inte det med tanke på den problemfyllda utvecklingen..

Så irriterande när spelföretag utannonserar sina spel så tidigt. Det blir bara en frustration när det skjuts fram o skjuts fram. FallOut 4 releasen år 2016 var suverän. Bethesda gick ut med spelet 6 månader före släpp vilket var perfekt tid tycker jag.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem

Meh. Twitch. Hoppas att den trillar in på tuben i 4K samtidigt.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skribent

Ska bli spännande att se. Hoppas verkligen att de fått ihop det trots alla problem under utvecklingen.

Medlem

Mina förväntningar är väldigt låga för DL2 just nu. Det va spelet jag såg mest fram emot tills alla problem kom fram.
Jag klagar dock inte, ju lägre mina förväntningar är desto större chans är det att jag inte kommer bli besviken.

Ja för snart av iver

Fasen va spännande , kan inte spelet släppas nuuuuuuuuu!

Medlem

Det här spelet ser man verkligen fram emot!

Medlem

Värt att skaffa dlc till den första? Gillade första spelet men hade så många ospelade spel att gå igenom så jag skaffe aldrig dlc.

Medlem
Skrivet av Punch Out:

Värt att skaffa dlc till den första? Gillade första spelet men hade så många ospelade spel att gå igenom så jag skaffe aldrig dlc.

Det är det. Jag var skeptisk ibörjan till buggy fokuset men jäklar vad kul det var. Ett av de få DLC's som faktiskt är värt priset


signatur

"Deep into that darkness peering, Long I stood there, wondering, fearing." - Reaktion till Goodbye Volcano High

1
Skriv svar