Far Cry 6 släpps 7 oktober - Här är våra första intryck!

Robot
Far Cry 6 släpps 7 oktober - Här är våra första intryck!

Vi tog gummibåten till bananrepubliken Yara i hopp om ett Far Cry som vågar vara lite tråkigt.

#far-cry-6


Fragtjuv

Satan vad härligt det låter. Det blir ett helt fantastiskt spel att lira i höst.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Det här känns bra! Tycker serien nådde botten iom Primal men har sedan dess bara vuxit. Fullkomligt älskade Far Cry 5 och detta känns mycket lovande.

Fantastisk video också. Jycken i slutet var pricken över i:et.

Medlem

Gillar tanken på att de går all-out. Överdrivet och bombastiskt. Explosioner och kaos är kul.

Samtidigt vill jag gärna ha en stark känsla av utforskning. Femman försökte med några bra idéer där. Prepper-stash var oftast kul att hitta då det var ett mindre pussel att lösa för en trevlig belöning.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Blev seriöst taggad. Perfekt spel när snön börjar falla och depressionen smyger sig fram

ZF
Medlem

Tycker allt att alla Farcry hittills vågat det..

I vilket fall, om jag nu mot all förmodan når slutet i detta så kommer jag ju bli grymt besviken om det inte slutar med att jag är diktatorn. Det är ju liksom så det funkar, realistiskt sett, tråkigt nog.

Medlem

Bleh. Antar inget har bättrat sig på AI eller fysik och förstörelse. Blir väl först när de riktiga nextgen spelen kommer man får se något som är en bit över Far Cry 2.

Inaktiv

Hoppas bara det får världen att leva vilket ubisoft generellt har svårt med. Men annars är Far Cry en helt okej spelserie, förutom standalone spelet som kom efter 5an. Vilken skit.

Medlem

Har skippat de två senaste Far cry spelen, men är grymt taggad på denna!

Medlem

Befria utposter och klättra upp i torn (eller dylikt) för att reveala kartan - jag är på!

Inaktiv

Tyckte det såg jäkligt tjusigt ut! Trots att det inte är en exklusivitet.

Medlem

satt och tyckte det såg rätt trevligt ut, sen dök den här scenen upp

och jag bara suckade av tanken på att springa / köra runt i ännu en oändligt stor ubisoft-värld utan mycket till utfyllnad.

vet inte jag...

Medlem

Försiktikt optimistisk, hade nog velat ha en allvarligare ton dock, verkar vara lite väl humoristiskt med alla fantasivapen..
Inte riktigt vad jag väntat mig, hade förväntat mig en mörkare seriösare ton. Hoppas det blir ok trots allt.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Vem bad om Just Cause 5? Fruktansvärt röstskådespeleri, rakt igenom.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Blev seriöst taggad. Perfekt spel när snön börjar falla och depressionen smyger sig fram

Haha. Garvade åt det där av någon anledning.

Sjukt att vi bor i ett land där man är deprimerad halva året.

Inaktiv
Skrivet av Chicobello:

Haha. Garvade åt det där av någon anledning.

Sjukt att vi bor i ett land där man är deprimerad halva året.

Jag bor i Umeå så prova 2/3 eller tom 3/4 av året.

Medlem

Vill se att UBI fixar skönare vapen känsla och generellt gunplay. Som det har sett ut i senaste spelet har det varit så fruktansvärt frånkopplat när man trycker av ett magasin. Slutar med att man enbart köttar loss smygstyle med bågen. Grafik och karaktärer har alltid varit top notch, kan de bara lyckas med ovanstående saker är jag nöjd.
Nu får jag spelet gratis iomed mitt köp av ryzen så jag ska inte klaga egentligen.

Medlem

Ubisoft eller UbiBugg

Blir kanske ett ok köp hösten år 2022 om man köper det på rea när alla eller typ 50% buggarna är fixade….


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

var dock väldigt svårt att kunna göra någon egen bedömning utifrån alla små klipp.
personligen gilla jag vapen designen iaf, men många verkar ju ha något emot kreativitet. *fight me suckas!*

Medlem

Vilken tur man fick detta spel gratis tillsammans med min 5900x cpu

Min favorit är 3an (mycket pga Michael Mando), sen kommer 5an.
Jag avskydde 4an. Miljöerna, karaktärerna och storyn var trista, tog mig flera år att traggla mig genom storyn och klara det.

Avstängd
Skrivet av Crank:

Ubisoft eller UbiBugg

Blir kanske ett ok köp hösten år 2022 om man köper det på rea när alla eller typ 50% buggarna är fixade….

Ubisoft är ju den bästa som släpper spel idag. Hur var cyberpunk nu igen? Och rockstar lyser med sin frånvaro. AC valhalla är ett bättre spel än t.ex cyberpunk och minst lika bra som rdr2. Jag tror detta blir bra med!


signatur

PS5 och inget annat.

Skrivet av breahl:

Ubisoft är ju den bästa som släpper spel idag. Hur var cyberpunk nu igen? Och rockstar lyser med sin frånvaro. AC valhalla är ett bättre spel än t.ex cyberpunk och minst lika bra som rdr2. Jag tror detta blir bra med!

Valhalla var rätt lika buggit som Cyberpunk.. och du om nån borde veta att det var buggit så som du gnällde om det i tråden..


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Inaktiv
Skrivet av Snake Plissken:

Valhalla var rätt lika buggit som Cyberpunk.. och du om nån borde veta att det var buggit så som du gnällde om det i tråden..

Inte ens i närheten för min del.
CP2077 har tronen för mest ytliga och buggiga spel på 20 år. Valhalla fungerade i alla fall för mig även om det inte var så roligt heller.

Far Cry 6 var ju riktigt jäkla snyggt men jag hade föredragit en mer realistisk approach utan wacky hemmabyggda vapen. Går det köra coop så blir det kanske ett rabatterat köp.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ubisoft är ju den bästa som släpper spel idag. Hur var cyberpunk nu igen? Och rockstar lyser med sin frånvaro. AC valhalla är ett bättre spel än t.ex cyberpunk och minst lika bra som rdr2. Jag tror detta blir bra med!

Eh skämt eller ? Ubi släpper sitt loopade skräp om och om igen, rdr2 ligger på dag och natt vs ac när det kommer till det tekniska och presentationen.

Det mest unika de gjort på länge var R6 Seige även om de mjölkat det till döden tyvärr, men åtminstone inte 10 års uppföljare som bygger på samma bas och himlar om att det är något nytt.

FC5 var oerhört antiklimax, urkass ai och känsla, och detta är tydligt byggt från precis samma grund som vanligt men annan setting.

Dags att de gör lite mer revolutionerande ändringar i tekniken bakom, gärna lite mer kompetent ai också..

Instämmer att Cyberpunk är rena skräpet.

Skrivet av anon_79617:

Inte ens i närheten för min del.
CP2077 har tronen för mest ytliga och buggiga spel på 20 år. Valhalla fungerade i alla fall för mig även om det inte var så roligt heller.

Far Cry 6 var ju riktigt jäkla snyggt men jag hade föredragit en mer realistisk approach utan wacky hemmabyggda vapen. Går det köra coop så blir det kanske ett rabatterat köp.

Ja personligen märkte jag bara en handfull buggar i Cyberpunk under min speltid. Hade fler i Valhalla, sen var väll Cyberpunk lite sämre optimerat i stabilt körande, men det var ju mer för det är ett mer krävande spel än Valhalla. Men ja det e exteremt yttligt


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Ser fram emot detta. Synd att man inte har semester kvar att ta ut då, helgerna kommer bli heliga.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas Farcry 6 är bättre än skräp spelet Farcry 5 jag älskade förövrigt Farcry 1, 3, 4!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Tycker det ser sjukt tråkigt ut, besviken till max...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Sweet, då kanske man hinner få sitt 3080 som man väntat på sen i september 🤣

Medlem

Gillt faktumet att man inte behöver se sitt vapen hela tiden utan kan välja att bära det dolt.
Blir faktiskt sugen på detta.

123
Skriv svar