Kvällssnack! Vilket spel ser du fram emot i juni?

Robot
Kvällssnack! Vilket spel ser du fram emot i juni?

Nytt Ratchet, mer klassiskt WoW, FFVII till PS5.

#fz


Medlem

Dungeons & Dragons: Dark Alliance 22 juni

Medlem

Final Fantasy VII Remake Intergrade, utan tvekan. Men ska bli riktigt kul med nya Ratchet and Clank också.

Medlem

Legend of mana såg ju riktigt mysigt ut men ingen release till xbögxen tyvärr 😢

Medlem

Jag väntar ivrigt på att få min Steam nyckel av spelet "Sniper Ghost Warrior: Contracts 2" då jag älskar stealth spel. SGW: Contracts 1 från 2019 var riktigt bra med suverän sniper mekanik. CI Games har verkligen fått till den perfekt i o med det senaste spelet som utspelade sig i vinterlandskap i Sibirien. 2an utspelar sig i sand/ökenlandskap. Fredag den 4 juni blir mycket spännande med smygande och prickskjutande i massor!
____________________________________________________________________
Hade jag ägt en PlayStation 5 så hade Ratchet & Clank: Rift Apart varit otroligt efterlängtat. Plattformsspelet ser väldigt mäktigt ut med en utsökt grafik och skoj gameplay & tokig färgglad charm.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Dungeons & Dragons: Dark Alliance 22 juni

Samma här


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Taggar till Chivalry 2 släppet! Jag och några polare lirade under helgens beta och jävlar vad vi fastnade. Efter att ha svurit oändliga gånger över hur det är omöjligt att döda på Mordhau var detta en positiv överraskning. Combaten är mycket mer balanserad och har ett skönare flow. Spelet i sig flyter mycket bättre också. Tagga!!!

Medlem

Mario Golf och Ratchet and Clank.

Moderator | Testpilot

Semestern.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

The Burning Crusade (wow classic).
Super Smash Bros. Ultimate (fick hem i brevlådan idag)

Medlem

Backbone är lätt det mest intressanta spelet på listan för mig, älskade verkligen demot när det kom. Tyvärr känns resten lite mjäkigt och copy-paste som vanligt under juni.

Medlem

Det blir R & C, FFVII, No mans sky och förhoppningsvis Demon souls om det dyker upp någon vettig rea.

Medlem

Efter att ha testat Chivalry 2-betan i helgen så väljer jag definitivt det! Kändes rörigt som fan när man kommer från mordhau till en början, men med lite tid så kom spelförståelsen och muskelminnet igång så nu är man bara sugen på mer slafs!

Medlem

Final Fantasy VII Remake Intergrade helt klart. Ratchet & Clank kommer det att bli någon gång men vet ej om det blir i juni. Scarlet Nexus kommer jag hålla ett öga på, det ser intressant ut.

Medlem

Dungeons & Dragons: Dark Alliance!

Medlem

Scarlet nexus tror jag. Men svårt.


signatur

Ultrazine

Medlem

Pathfinder: Kingmaker. Blir en backlog-sommar


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Avstängd

Det enda jag ser fram emot i Juni är FZ.se E3-uppesittarkväll. Jag tycker det är en behållning att leka edgy i kommentatorsfältet och såga skiten ur alla överbetalda presentatörer. Hoppas också på att den sagolika trion: Jocke, Gurra och skägget Calle gör en storstilad comeback!

Peace!

Medlem

Phantasy star online 2 New Genisis . förkortas NGS. Det släpps 6/9 så om dryga veckan. Kommer bli Awsome! För dom som ej vet så är det inte direkt PSO2 utan helt nytt spel där man kan börja om man vill. dock så kan du använda din gamla gubbe till visst del från PSO2 dom delar även client så man kan hoppa mellan dom 2 olika spelen. Men låt sig inte luras av att det inte är typ PSO 3. utan dom är helt olika spel och spelmotorer ändå kan man säga.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Dungeons & Dragons: Dark Alliance 22 juni

Håller med

Backloggens befriare

Verkar bli mer DOS2. Och sen ska jag försöka att ta tag i Metro 2033 Redux. Blir väl fjärde försöket på det spelet eller något. Jag gillar det, men har aldrig fastnat direkt.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Kommer det inga spel till Stadia denna månad?

Medlem

Oj oj skoj med en lista så att det blir enklare. Ratchet and Clank och kanske Final Fantasy till ps5an. + så hoppas jag på att little devil inside kommer under sommaren. Och till switchen blir det Disgaea 6. Köper alltid Disgaea tilk bärbart för mig så skulle aldrig tiden räcka till annars.

Medlem

Ratchet & Clank är det jag vet att jag kommer köra här. Hade jag haft en Switch hade jag nog spelat Mario Golf då jag alltid varit svag för Everybodys Golf-spelen och fortfarande spelar det på min Vita ibland.


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

Ser fram emot att spela mer av Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown.

Medlem

Rift Apart och Intergrade, definitivt. Nu när det står klart att nästa God of War blir 2022 och dessutom är crossgen så verkar ju Rift Apart bli ett av extremt få "riktiga" PS5-spel inom överskådlig framtid, så det ska bli kul.

Sedan att dessa två släpps i princip samtidigt är lite småtrist.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

TBC Classic så klart! Något annat vore helt orimligt

1
Skriv svar