Battlefield 2042 släpps 22 oktober!
Spelarantal, plattformar och allt du kan behöva veta i det här skedet.
Jag såg just vad spelet kostar på Steam, men det kräver att man har Origin.
Förboka "Gold Edition" för att få extraprylar.
"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."? How many times have you been fooled by the same person before realizing it?
Battlefield 2042 - 59,99€
Battlefield 2042 Gold Edition - 89,99€
Battlefield 2042 Ultimate Edition - 109,99€
autograph
Nej så besviken jag blev. Hade verkligen hoppats på ett realistiskt krig i nutid eller Vietnam eller kalla kriget. Mycket trist. Detta såg ut att tillfredsställa 10-åringar som är besatta av tokig action. Perkele.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Helt meningslöst att släppa en 5 min film.
Reveal Trailer
Gameplay Trailer kommer den 13:e Juni
Life's a giant party, and I'm not invited...
Reveal Trailer
Gameplay Trailer kommer den 13:e Juni
Ja, reveal trailers är ju helt meningslösa. 13 juni får vi hoppas på nåt bättre. Nu såg jag att det bara är multiplayer, så inget för mig tyvärr.