Tiny Tina's Wonderland är en "high fantasy"-tolkning av Borderlands

Robot
Tiny Tina's Wonderland är en "high fantasy"-tolkning av Borderlands
Medlem

......


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Lets gå! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Medlem

Ser otroligt meh ut, some Borderlands överlag.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Geeks Gaming

För mig var ”Tiny Tina's Assault on Dragon Keep”-DLC:n till Borderlands 2 bättre än basspelet. Humorn och de inte alls så diskreta nickningarna till RPG/DnD riktigt riktigt bra.

Blir detta i närheten av det så blir det ett köp!

Skribent
Skrivet av NordhNet:

För mig var ”Tiny Tina's Assault on Dragon Keep”-DLC:n till Borderlands 2 bättre än basspelet. Humorn och de inte alls så diskreta nickningarna till RPG/DnD riktigt riktigt bra.

Blir detta i närheten av det så blir det ett köp!

Håller med, DLC:t var helt fantastiskt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av NordhNet:

För mig var ”Tiny Tina's Assault on Dragon Keep”-DLC:n till Borderlands 2 bättre än basspelet. Humorn och de inte alls så diskreta nickningarna till RPG/DnD riktigt riktigt bra.

Blir detta i närheten av det så blir det ett köp!

Det var riktigt skoj DLC


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Butt...Stallion? Nä men det där var nog inte min grej tror jag.

Inaktiv

Har kört igenom alla Borderlands med tjejen så det lär ju bli en genomgång av detta med. Vi gillar båda DnD och sånt.

Detta lär bli grymt!

Inaktiv

Tiny Tina-dlc till BL2 var riktigt kul, jag och polarna spelade nästan enbart det. Kan kanske bli kul att få ett helt spel baserat på det.

Medlem

Ser ruskigt bra ut! Och så är jag svag för drakar så det hjälper att sälja in detta till mig hehe.

1
Skriv svar