Microsoft rear ut Xbox Live Arcade-spel

Robot
Microsoft rear ut Xbox Live Arcade-spel
Medlem
Microsoft rear ut Xbox Live Arcade-spel

Hmm... bara south park som verka lite intressant tycker jag.

Defense grid rekommenderas varmt, ett av det bästa om inte det bästa tower defense spelet på Live.

Medlem

Bara dåliga spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Defense grid rekommenderas varmt, ett av det bästa om inte det bästa tower defense spelet på Live.

Kan inte uttala mig om hur det är som Arcade-spel, men det är ett riktigt fint "tower defense"-lir på PC. Köpte det genom Steam för ett antal månader sedan och kan verkligen rekommendera det om ni gillar den typen av spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Bara dåliga spel.

Enligt dig ja. Personligen anser jag att Track & Field var ett mycket bra och kul sportspel när det begav sig.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Track & field kan verkligen rekommenderas om man är två. Asgött att pumpa sönder handkontrollen samtidigt som svetten frodas. Mycket mer aktivt än alla Wii-spel i hela världen.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

och?


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

MFZ
Medlem

defense grid e schysst iaf.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Halvsugen på Lumines faktiskt, fast är inte helt överens med kontrollen i xbox-versionen, iaf inte om man jämför med den på PSP.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Halvsugen på Lumines faktiskt, fast är inte helt överens med kontrollen i xbox-versionen, iaf inte om man jämför med den på PSP.

Sen måste du köpa till 51 olika expansion-packs också.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Gottn:

och?

var du häftig nu, eller missade jag något? :heart:


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Age of Booty kan jag starkt rekommendera. Skön blend av realtids-action och hexagon-baserad strategi. Dock vet i tusan hur många som spelar online fortfarande.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av TotalCraptastic:

Defense grid rekommenderas varmt, ett av det bästa om inte det bästa tower defense spelet på Live.

Kan inte uttala mig om hur det är som Arcade-spel, men det är ett riktigt fint "tower defense"-lir på PC. Köpte det genom Steam för ett antal månader sedan och kan verkligen rekommendera det om ni gillar den typen av spel.

Någon som vet om man kan lira två eller flera lokalt på det?

Age of booty? Vad tusan kan det vara?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av high:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av TotalCraptastic:

Defense grid rekommenderas varmt, ett av det bästa om inte det bästa tower defense spelet på Live.

Kan inte uttala mig om hur det är som Arcade-spel, men det är ett riktigt fint "tower defense"-lir på PC. Köpte det genom Steam för ett antal månader sedan och kan verkligen rekommendera det om ni gillar den typen av spel.

Någon som vet om man kan lira två eller flera lokalt på det?

Är bara singleplayer.

Medlem

slog till på lumines och schizoid. klart värda pengarna om man frågar mig. hade det inte varit för att jag är lite less td spel hade det nog blivit defense grid också men what the heck.. kommer nog ändå ta en livstid att lära sig spela schizoid själv..

1
Skriv svar