Grand Theft Auto 6 kanske inte släpps förrän 2025, enligt (flera) källor

Avstängd
Skrivet av Zontos:

Jag har väntat på sexan länge, även om det känns lite som att spelserien är lite out of date, RDR2 blev ju ett GTA för vuxna om man säger så. GTA-spelen har ändå varit de spel jag spelat mest pga friheten. Men jag hoppas på en värld som är lite som i RDR2, flera olika städer och ett landskap emellan, det kommer nog aldrig att hända men ett spel som liknar GTA SA fast lite större än världen i RDR2 hade varit så kalas det hade blivit.

Enligt någon artikel i Aftonbladet så skulle spelet ta längre tid på sig pga pandemin men inte såhär lång tid.

Testa GTA SA vetja och GTA4, men GTA4 DLC Ballad of gay Tony har bättre story än origitalpelet, tror alla spelen är billiga på steam så bara att kasta över dom. Köpte dom billigt i julas. (Alltså GTA3, VC, SA, GTA4 + DLC). ^^

Slutade inte Houser pga deras arbetsmiljö? Som tydligen var hetsig och tvingade folk att jobba på övertid? Vet inte vilken av bröderna det nu var dock.

Jag spelar tyvärr bara på konsol.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Jag skulle vilja att de återsläpper GTA 4 och gör det som GTA 5 så att man kan byta mellan alla tre karaktärer i GTA 4 plus dess expansioner.
Det hade varit kul tror jag.

"V Style" heter modden som gör att du kan byta mellan de tre karaktärerna i GTA4. .


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av autograph:

"V Style" heter modden som gör att du kan byta mellan de tre karaktärerna i GTA4. .

Jag har hört talas om den modden förut med, men det finns väl bara till PC eller?

Är ingen PC spelare kanske ska tilläggas.

Har spelet till Playstation 3 och försökte spela det lite som GTA 5 sist genom att spara och byta till nästa expansion när nästa uppdrag ungefär stämmer överens med uppdragen från huvudspelet.

Medlem
Skrivet av anon_326145:

Jag har hört talas om den modden förut med, men det finns väl bara till PC eller?

Är ingen PC spelare kanske ska tilläggas.

Har spelet till Playstation 3 och försökte spela det lite som GTA 5 sist genom att spara och byta till nästa expansion när nästa uppdrag ungefär stämmer överens med uppdragen från huvudspelet.

Aha. Ja, det är till pc. Men det fungerar förvånansvärt bra!


signatur

autograph

12
Skriv svar