Det blir inget Star Wars på EA Play nästa vecka

Robot
Det blir inget Star Wars på EA Play nästa vecka

The force is not strong in this one.

#electronic-arts, #star-wars


Moderator | Testpilot

Även om jag kan förstå att det på ett sätt är trist att man får veta saker i förväg så är väl det bättre än att man hoppas på att få se dessa titlar och inte för något alls? Med tanke på hur företag på senaste gått ut i förväg och sänkt folks förväntningar hade de flesta av oss nog i efterhand sagt att de skulle göra exakt det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade inte förväntat mig att få se något nytt Star Wars än så lugnt för min del. Förväntar mig dock en utannonsering av NHL 22.

Medlem

Star Wars Galaxies 2 woop woop... kom igen nu...

Medlem

Men vad ska de visa förutom BF2042 då? Fifa? Största drömmen vore en port av NHL spelet till PC men det fortsätter de envetet säga nej till. Hade de släppt NHL spelen på PC hade jag troligen aldrig stängt av min sub till Premier eller vad det heter numera.

Medlem

Jag hoppas på "Command & Conquer Remastered Collection 2". (Tiberian Sun och Red Alert 2 denna gång)

Medlem

Hoppas på den ryktade Dead Space-remaken/rebooten. Sen att det också blir bra då.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Är det inte typ nästa år som EAs Star Wars monopol tar slut?
*hoppas*

Medlem

Jag gillar ju Battlefront II och skulle gärna se en III:a.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ett Malmö företag som redan jobbar med ett nytt Star wars spel.

Medlem
STAR WARS Jedi: Fallen Order 2

En uppföljaren i form av STAR WARS Jedi: Fallen Order 2 är något jag ser fram emot väldigt mycket. Ettan var super skoj! Äger det till Steam men funderar på att köpa spelet igen nu till min nya PlayStation 5. Någon här som äger spelet dit? Är det värt ett till köp? Bra uppdaterad grafik eller? Vilken upplösni9ng o frames spelas det upp i?..

Skrivet av TheVoomyOne:

Hade inte förväntat mig att få se något nytt Star Wars än så lugnt för min del. Förväntar mig dock en utannonsering av NHL 22.

Har nyligen köpt ett PlayStation 5 så skulle vilja köpa ett NHL spel till min nya maskin. Hoppas de släpper ett NHL i höst till 5an. Som är gjort för PS5 o inte bara lira PS4 versionen i BC-mode.

Skrivet av Dergo218:

Men vad ska de visa förutom BF2042 då? Fifa? Största drömmen vore en port av NHL spelet till PC men det fortsätter de envetet säga nej till. Hade de släppt NHL spelen på PC hade jag troligen aldrig stängt av min sub till Premier eller vad det heter numera.

Har drömt länge om ett nytt NHL spel till PC. Vore särskilt kul att äga ett nu när EA har vandrat tillbaka till Steam plattformen.

Skrivet av Fezk:

Hoppas på den ryktade Dead Space-remaken/rebooten. Sen att det också blir bra då.

Ja, en Dead Space reboot suktar jag efter enormt mycket. Vet inte om jag skulle köpa det till Steam eller min nya PlayStation 5.

Skrivet av Phyrino:

Är det inte typ nästa år som EAs Star Wars monopol tar slut?
*hoppas*

Jo det är väl nåt sånt. Tycker däremot EA nu mot slutet på sista åren gjort vettiga spel. Längtar till en uppföljare till STAR WARS Jedi: Fallen Order som var ett suveränt Uncharted - Sci-Fi äventyr. Sedan kom ju Star Wars Squadrons. Har dock inte lirat det ännu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar