Gav 'Rust' ett nytt försök.

Medlem
Gav 'Rust' ett nytt försök.

Jag provade Rust lite i samband med att Early Accerss drog igång, och tyckte det hade fräsiga idéer - men som jag kände begravdes under allt kaos osv.

Jag fick för mig att ge det ett nytt försök häromdagen - och JÄVLAR.. Vad kul jag har

Ya'll have to do it! Det känns som typ vad jag tänker mig Valheim skulle kännas som efter 3 uppföljare.

Har ni det redan så installera, har ni det inte så köp!

Det enda viktiga (imo) att tänka på, att när du börjar första gången så leta upp en så lågpopulerad server som möjligt - annars kommer du bli gankad för hårt för att ens komma igång..

När man passerat det så är det sjukt fett.

signatur

subterranean homesick alien

Medlem

signatur

Medlem

Alla jag känner säger samma sak.
Dom loggade in.
Blev dödade direkt.
Avinstallerade och gick vidare till nästa spel.

Medlem

Är alldeles för många griefers,14-åringar och fuskare i Rust för att det ska vara roligt tyvärr. Försökt ge det en chans några gånger.

Nu tycker jag det bara är roligt att kolla på "Catching cheaters in Rust" videor.

Medlem

Sjukt roligt spel! Körde för några år sedan. Fick ihopa 800h.

signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Jag tycker att spelet är ganska dåligt då det känns som att det behöver vara det enda spelet man spelar för att kunna göra något vettigt. Särskilt med servrar som restartas hyffsat ofta. Spelar man på en server som inte restartar ofta så blir man dödad hela tiden av folk som har mycket bättre grejer.
Dessa saker gjorde att jag aldrig fastnade för spelet riktigt, har ganska svårt för såna spel som rust och ark, är väl bara conan exiles som jag har lyckats spela och haft kul i någorlunda i den genren.

Medlem
Skrivet av ohGr:

Alla jag känner säger samma sak.
Dom loggade in.
Blev dödade direkt.
Avinstallerade och gick vidare till nästa spel.

Finns servrar som heter 'Softcore' (tror jag) samt straight up PvE servrar.

signatur

Medlem

Har testat det några gånger men aldrig kommit in i det, i Valheim hade man ju ett mål att döda bossar och utforska tillsammans så där blev det hundratals timmar. I rust finns inga bossar på samma sätt

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

1
Skriv svar