Wa wa wee wa! Bloodborne kan snart spelas i förstaperson på PS4

Robot
Wa wa wee wa! Bloodborne kan snart spelas i förstaperson på PS4

"Allt" som behövs är att sätta på sig Great One Hat.

#bloodborne, #fp, #mod


Medlem

Kan vara värt att tillägga, Enda sättet att få modden att fungera är att jailbreaka sitt gamla ps4 så att man kan köra homebrews/piratkopior


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det var min enda kommentar också när jag sett klart på videon.

Coolt.

Frilansare
Skrivet av theBoosing:

Kan vara värt att tillägga, Enda sättet att få modden att fungera är att jailbreaka sitt gamla ps4 så att man kan köra homebrews/piratkopior

True? Undrade lite över det där med PS4, men antog bara att man löst det på något sätt. Dåligt av mig! PM:a gärna med någon länk för exakt info om det.

Skribent

Nästa steg, Bloodborne i PSVR! XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

fan, blir nästan irrationellt arg av att se en bloodborne-nyhet på FZ's framsida för att sekunden senare inse att det inte handlar om en PS5 / PC port. det är så sällan man ser nåt om bloodborne, så när det väl dyker upp nåt så skenar förhoppningarna mer än vanligt.

Avstängd

Har ägt ps4 en massa år och nu ps5. Men ändå inte spelat detta. Jag väntar och ser om det kommer en ps5 version så kanske man testar det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Är inte jätte intresserad av att bli avstängd från psn...

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är inte jätte intresserad av att bli avstängd från psn...

Äsch, du får köpa en extra PS4 som är dedikerad för det här. En Pro.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

GE MIG REMASTER! AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!

1
Skriv svar