Vad går Rainbow Six Extraction ut på? Få det förklarat i ny video

Robot
Vad går Rainbow Six Extraction ut på? Få det förklarat i ny video

Se allt från vapen och prylar till spellägen och banor.

#Rainbow-six-extraction


Medlem

Ser faktiskt skoj ut! Hade dock hoppats på ett nytt spel i stil med SWAT 4 där man är 4-5 personer i en grupp och ska få ut viktiga personer som är gisslan, eller gripa misstänkta seriemördare i läskiga hus.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ser faktiskt skoj ut! Hade dock hoppats på ett nytt spel i stil med SWAT 4 där man är 4-5 personer i en grupp och ska få ut viktiga personer som är gisslan, eller gripa misstänkta seriemördare i läskiga hus.

Det behöver du ju inte gå att hoppas på med nuvarande chefer över r6 =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Det behöver du ju inte gå att hoppas på med nuvarande chefer över r6 =D

Aw man

Medlem

Ser intressant ut! Detta skulle ju ha varit lanseringstrailern

Medlem

Ser rätt trist och mellanmjölkigt ut, sätter mig nog hellre och bara lirar GTFO istället.

Medlem

Dom försöker få det att låta större än vad det egentligen är.

"800 squad combinations" jaha. Och?

"3 times bigger than a siege map" man kan inte jämföra ett multiplayer spel där man är 5v5 med ett co-op singelplayer spel.

Medlem

Tycker det ser fräsigt ut, lätt ett köp


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Då är det lite som jag tänkte att det är åt GTFO-hållet med gameplay. Ser intressant ut. Hoppas det blir bra bara då jag diggar R6 som fasen.


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ser faktiskt skoj ut! Hade dock hoppats på ett nytt spel i stil med SWAT 4 där man är 4-5 personer i en grupp och ska få ut viktiga personer som är gisslan, eller gripa misstänkta seriemördare i läskiga hus.

Kommer ju ett spel som heter "Ready or not". Som väl på sätt och vis, blir en andlig uppföljare till SWAT 4.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Kommer ju ett spel som heter "Ready or not". Som väl på sätt och vis, blir en andlig uppföljare till SWAT 4.

Tack för tipset! Såg faktiskt ball ut, ska hålla koll på det

Medlem

Nä. Vilka skumma rörelser/animationer, och märkliga figurer. Är det ett monster/zombiespel eller inte?
Är det fisk, fågel eller mittemellan? Vilken gröt, fattar ingenting.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Tack för tipset! Såg faktiskt ball ut, ska hålla koll på det

Jag betalade 120 dollar, för att bli suporter för ett par år sedan 😁 Så kan lira Alfan. Man får dock bara prata om MP delen publikt. Och den har jag bara testat som hastighast. Är SP nörd, och älskar SWAT 4, med elite force moden är det fortfarande bra. Så lirar det då, och då fortfarande. Senaste versionen av elite force släpptes förra sommaren.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Avstängd

Extraction går ut på att betala överpriser för ett undermåligt spel och sedan köpa skins i drevor och leva ut sin fetisch som rosa elefant-giraff.

Avstängd
Skrivet av kallandes:

Jag betalade 120 dollar, för att bli suporter för ett par år sedan 😁 Så kan lira Alfan. Man får dock bara prata om MP delen publikt. Och den har jag bara testat som hastighast. Är SP nörd, och älskar SWAT 4, med elite force moden är det fortfarande bra. Så lirar det då, och då fortfarande. Senaste versionen av elite force släpptes förra sommaren.

Var ärlig nu, var det värt 120 dollar?

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Var ärlig nu, var det värt 120 dollar?

Det var ju för att stötta utvecklaren. Inte för att bli alfatestare, jag betalade.

Får ju första dlc, och lite extra vapen också


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Om man lyckas få alla sina operators att bli"MIA", går det inte spela mer då?

Avstängd
Skrivet av kallandes:

Det var ju för att stötta utvecklaren. Inte för att bli alfatestare, jag betalade.

Får ju första dlc, och lite extra vapen också

Hahahahaha... Ja du får ju första DLC och extra vapen, måste kännas värt. Du gav alltså bort pengar snarare än köpte en potentiell produkt?
Jag har läst en del om utvecklingen kring RoN. En del har, vad jag förstått, lämnat studion då de inte fick betalt. En del av de mest drivande har slutat pga dålig styrning. Sedan började de för något år sedan om från noll igen med ny spelmotor och ny uppbyggnad av AI och pathfinding. Med andra ord har de inte fått särskilt mycket gjort under de år spelet varit under utveckling.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Hahahahaha... Ja du får ju första DLC och extra vapen, måste kännas värt. Du gav alltså bort pengar snarare än köpte en potentiell produkt?
Jag har läst en del om utvecklingen kring RoN. En del har, vad jag förstått, lämnat studion då de inte fick betalt. En del av de mest drivande har slutat pga dålig styrning. Sedan började de för något år sedan om från noll igen med ny spelmotor och ny uppbyggnad av AI och pathfinding. Med andra ord har de inte fått särskilt mycket gjort under de år spelet varit under utveckling.

Det känns värt att stötta en liten utvecklare. som gör ett spel som, om det blir bra. Är väldigt saknat av mig, bland alla mmo.

Sen kan jag inte kommentera det övriga du skriver, mer än att tro inte på allt du hör. Jag följer utvecklingen på deras "hemliga" discord, för suporters.

Vem skulle den mest drivande utvecklaren varit?

Bytt spelmotor för något år sedan?

Jag tycker dom har fått väldigt mycket gjort, de senaste åren. Och 120 dollar, kanske är mycket för dig. Men för mig var det ett stöd till utvecklaren, som var liten. Dom har växt en hel del nu. Jag kände att även om spelet läggs ned, och aldrig kommer släppas. Så hade jag utan tvekan råd att ta den chansningen.

Första dlc, och extra vapen ser jag bara som en liten bonus. Nu är det ju inte en chansning längre heller. Spelet kommer släppas. Jag tror till o med att det kommer att bli bra


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Jag har läst en del om utvecklingen kring RoN. En del har, vad jag förstått, lämnat studion då de inte fick betalt. En del av de mest drivande har slutat pga dålig styrning.

Jag gissar att du menar eezstreet, när du pratar om "mest drivande" och även inte fått betalt.

eeztreet är den som gör modden eliteforce till SWAT 4. han blev anställd av Void, men fick bara jobba med UI. Och lackade ur, kom på kant med Void. Fick inte betalt ett tag, när han sa upp sig. Han har fått sina pengar! Han har även släppt en ny uppdaterind till eliteforce ca 6 månader efter det debaklet.

Men han har aldrig varit drivande i Void interactive. Han blev anstäld pga arbetet med Elite force till swat 4. Men som sagt tidigare, fick enbart jobba med UI, och därför lackade han ur och slutade. Twittrade vilt därefter om att han inte fått lön (många SWAT 4 anhängare tog hans parti). Men det har löst sig sen länge.

Så jag skulle nog inte vilja kalla honom, en av de mest drivande. Men däremot, en av de mest profilerade under sin korta tid där. Då en stor del av comunityt, lirar hans mod i SWAT 4. Även jag gör ju det

Däremot så var det kanske lite fult av Void, att anställa eezstreet som en kronjuvel. För att blidka SWAT 4 comunityt, och sen bara låta honom jobba med UI. Han själv trodde att han skulle få vara med i själva spelutvecklingen.

Jaja det var lääänge sedan han lämnade Void nu!


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

1
Skriv svar