Så skulle spelkaraktärer se ut som riktiga människor
AI ger oss en skrämmande inblick i hur våra favorithjältar (och skurkar) skulle se ut om de fanns i verkligheten. Gissar du rätt utan att smygkolla facit?
#spelkaraktärer, #uncanney-valley
Lara croft såg ju ganska uncanny valley ut xD
Hur skulle Gollum se ut?
Och även ickemänskliga karaktärer som tex Star fox?
Gollum är med i slutet av klippet.
https://youtu.be/H4Kqbm1WirU?t=1035
Lara croft såg ju ganska uncanny valley ut xD
Hur skulle Gollum se ut?
Och även ickemänskliga karaktärer som tex Star fox?
AI:n har svår att se ansikten om de här för "omänskliga". Har testet Mario, Waluigi, Peach och några fler.
Jag vill typ ligga med Link...Zelda?
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag vill typ ligga med Link...Zelda?
Du ska inte spara dig till He-Man?
Jag försökte mig på några spelkaraktärer också, om man går ned en bit ned i flödet.
(skamlös reklam för mitt konto) -> https://instagram.com/photos.by.machines

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Känns som att man i många fall kan se vilka kändisar AI:n har plockat delar från / eller slutresultatet påminner om.. jag ser Kanye West, Kurt Russel, Elisabeth Olsen, Til Schweiger, Andre Braugher, m. fl.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Duke såg nästan lite bajsnödig ut?
Tycker Ellie från Last of Us inte ser så pjåkig ut.
Påminner lite om hur hon ser ut i Part 2.
Den stora frågan är hur Stefan Löfven skulle se ut som människa, eller som spelkaraktär också för den delen!
Steffe är som klippt och skuren som figur i Skrot-Nisse!
Steffe är som klippt och skuren som figur i Skrot-Nisse!
Försökte faktiskt få in skrotnisse i algoritmerna, men det funkade inte.
Skön film!
Geralt blev riktigt skön. De borde köra använda honom till Dressman-affischerna. Det är nog ungefär lika mycket retuschering som idag.
Link och Cloud blev horribla. Det kanske skulle underlättas av om datorn fick hjälp att det nog är bäst att använda bilder på pojkar?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Du ska inte spara dig till He-Man?
https://cdn.fz.se/artikel/fil/1430799?key=d48bbbc7bedc7904b8c...
Haha, här säger skrädden bestämt nej.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Elly och Aloy var riktigt bra.
Förutom att Aloy fick en potatisnäsa.
Var bara Ellie jag riktigt fastnade för som blev bra i denna lista. Men det blev många skratt.