Jurassic Architect tar (typ) upp kampen med Jurassic World Evolution

Robot
Jurassic Architect tar (typ) upp kampen med Jurassic World Evolution
Medlem

Bakgrunden känns som en exakt kopia av den gamla tv- serien Terra Nova som var väldigt bra 😁

Medlem

Ser intressant ut tycker jag. Har inte provat Jurassic World: Evolution spelet heller.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av lerb:

Av någon anledning får jag grova mobilspelstrailervibbar av den här trailern, det ser liksom ut som fake gameplay... Jag kan ju ha helt fel såklart, men det var första känslan 😐

Håller med. Man har sett den här typen av gameplay förut för att sedan få en sjuttioelfte klon av en farmville-klon presenterad.


signatur

I am the black wizards.

Ser mer fram emot Prehistoric Kingdom, det här såg ju lite för arcade:igt ut


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Bakgrunden känns som en exakt kopia av den gamla tv- serien Terra Nova som var väldigt bra 😁

Ja det var synd att serien blev nedlagd så tidigt, jag gillade den.

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Ja det var synd att serien blev nedlagd så tidigt, jag gillade den.

Typ ordagrant vad jag precis skulle skriva. Gillade verkligen den serien, såg t o m om säsongen en gång. Den håller!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Bakgrunden känns som en exakt kopia av den gamla tv- serien Terra Nova som var väldigt bra 😁

Exakt vad jag skulle skriva! 😀

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Ja det var synd att serien blev nedlagd så tidigt, jag gillade den.

Tyckte också den va bra men jag hade helt glömt bort att den serien ens fanns.

ELF
Medlem

Jag ville ju vara först med att nämna Terra Nova 😥...
Skämt åsido. Men ska hålla ett öga på detta. Kan nog vara kul.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Jag ville ju vara först med att nämna Terra Nova 😥...
Skämt åsido. Men ska hålla ett öga på detta. Kan nog vara kul.

Synd att de bara gjorde en säsong 😭

Medlem
Skrivet av noyart:

Synd att de bara gjorde en säsong 😭

Skojar inte! 😭

Det värsta var ju att det fanns så gaaaaaalet mycket potential i serien också. Avslutar med en rejäl cliffhanger såklart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av lerb:

Av någon anledning får jag grova mobilspelstrailervibbar av den här trailern, det ser liksom ut som fake gameplay... Jag kan ju ha helt fel såklart, men det var första känslan 😐

Tror du har rätt. Åtminstone de delarna där de visar lastbilar som lastas och sen en scen med någon som puttar en stor kabelspole. Samtidigt så verkar all biltrafik gå spikrakt på ett square grid. Så många gånger man sett trailers med props som är "off grid", men sen är hela spelet egentligen låst till ett väldigt fyrkantigt rutnät.

För mig kan sånt vara lite av en deal breaker i denna sorts spel. Man vill kunna leva sig in och se sitt lilla samhälle leva, men istället går alla människor runt på ett stelt rutnät.

1
Skriv svar