14:00 - Fragone-Fredag om kinesiskt spelförbud, Far Cry 6, ny Playstation-show, Win 11 och mer!
Vi kollar även in spelfigurer omgjorda till som människor, gluggar veckans screenshots och har lite allmän baluns.
#far-cry-6, #fragzone-fredag, #windows-11
Jag såg hur ni gick igång på "wtf va äre ens för version jag spelar på mitt PS?!?!" , låt mig visa.
Direkt i menyn ser det ut såhär när man markerat spelet, efter klammern står spelversionen.

Om det ändå är för svårt, markera spelet och klicka på options.

Välj spelversion/gameversion.

Poff, så ser man vilken version som är installerad.

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Ni måste ju slå på stora trumman i sista avsnittet med Calle. Glitter i skägget, eller varför inte ge han en bulle,
”Och precis när han skall börja äta på bullen, då har man kört in en sån där jättetanks i bullen som bara blåser skallen av honom. Vad överraskad han skulle bli.”

I sista avsnittet med Calle vore det intressant att få höra lite om vart det bär av härnäst, om det är något Calle vill och får dela med sig av förstås.
Likaså om det går att säga någonting om framtiden för Fragzone-Fredag formatet utan Calle, upphör detta nu eller blir det Jocke-Fredag tillsvidare tillexempel?
🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700
I sista avsnittet med Calle vore det intressant att få höra lite om vart det bär av härnäst, om det är något Calle vill och får dela med sig av förstås.
Likaså om det går att säga någonting om framtiden för Fragzone-Fredag formatet utan Calle, upphör detta nu eller blir det Jocke-Fredag tillsvidare tillexempel?
Jag håller med. Även om tanken med Fragzone-Fredag ofta är att vi snackar om nyheterna som varit så hade ändå ett avsnitt med fokus på FZ och dess framtid varit intressant att se.
Vill ju ha lite stories från åren som varit (skriver jag nu innan jag lyssnat/sett hela avsnittet).
(+Gärna också roadmap'at när Calle är tillbaka - han är väl förhoppningsvis taggad på att sitta kvar i fragzone-fredagarna)