14:00 - Fragone-Fredag om kinesiskt spelförbud, Far Cry 6, ny Playstation-show, Win 11 och mer!

Robot
14:00 - Fragone-Fredag om kinesiskt spelförbud, Far Cry 6, ny Playstation-show, Win 11 och mer!

Vi kollar även in spelfigurer omgjorda till som människor, gluggar veckans screenshots och har lite allmän baluns.

#far-cry-6, #fragzone-fredag, #windows-11


Medlem

Äntligen! Trevlig spelhelg så kikar jag imorgon i vanlig ordning


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

#bildtext
"Rumplaser är ett effektivt sätt att hålla ryggen fri"

Seriöst, vad är det för streck som skjuts ut från deras ändalykter?

Medlem

#bildtext

Hårdträning med metoder utvecklade Minestry of Silly Walks är ett taktiskt genidrag.

Medlem
Medlem

#Bildtext

"Aga ger sig in i gaming segmentet. Deras nya gaming ryggsäck tar dit lirande till nya höjder!"

Medlem

#bildtext

Hårdhandskar av, strambyxor på!

Medlem

#Bildtext

En rätt långsökt en, men min första bildtext:

"Stockholms stad börjar ångra sitt val av företag för nyårsfirandet."

Medlem

#Bildtext
"Även om din kompis har en dyr jetpack och inte du så skadar det väl inte om det ser ut att du har en - köp dig dina egna brandsläckare på brandsläckare.nu!"

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

#bildtext

"Konflikten mellan Arla och Oatley - inte längre en fight med reklamspottar."


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

#bildtext

"Jag trodde vi skulle på gåsjakt?!"
"Forlat, det blir latt missforstand nar mitt keyboard har amerikansk layout."


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext
Diego: - Och de påstod att hemgjorda jetpacks inte skulle fungera.
Francisco: - Vart är Juan, Roberto, José, Carlos, Luis, Miguel, Santiago, Daniel, Alejandro, Matías, och Jesús?
Diego: 😬

Medlem

#bildtext
Jag kan flyga; Jag är inte rädd.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Jag såg hur ni gick igång på "wtf va äre ens för version jag spelar på mitt PS?!?!" , låt mig visa.

Direkt i menyn ser det ut såhär när man markerat spelet, efter klammern står spelversionen.

Om det ändå är för svårt, markera spelet och klicka på options.

Välj spelversion/gameversion.

Poff, så ser man vilken version som är installerad.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

#bildtext
- kör du ditt jäkla brysselsteg så ser jag till att mörda lite fler mördarpingviner

Medlem

Ni måste ju slå på stora trumman i sista avsnittet med Calle. Glitter i skägget, eller varför inte ge han en bulle,

”Och precis när han skall börja äta på bullen, då har man kört in en sån där jättetanks i bullen som bara blåser skallen av honom. Vad överraskad han skulle bli.”

Medlem

I sista avsnittet med Calle vore det intressant att få höra lite om vart det bär av härnäst, om det är något Calle vill och får dela med sig av förstås.

Likaså om det går att säga någonting om framtiden för Fragzone-Fredag formatet utan Calle, upphör detta nu eller blir det Jocke-Fredag tillsvidare tillexempel?


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Moderator | Testpilot
Skrivet av Gregermeister:

I sista avsnittet med Calle vore det intressant att få höra lite om vart det bär av härnäst, om det är något Calle vill och får dela med sig av förstås.

Likaså om det går att säga någonting om framtiden för Fragzone-Fredag formatet utan Calle, upphör detta nu eller blir det Jocke-Fredag tillsvidare tillexempel?

Jag håller med. Även om tanken med Fragzone-Fredag ofta är att vi snackar om nyheterna som varit så hade ändå ett avsnitt med fokus på FZ och dess framtid varit intressant att se.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det här är allt jag såg framför mig när det snackades om "C brädgård"

Medlem

#bildtext

"Öh du Johnny, kom du ihåg att stänga av gasspisen i ketchupfabriken?"

Medlem

#bildtext

"Henrik blev stel när han insåg att grabbarna från cateringen dom hyrt in uppenbarligen hade missuppfattat ordet "gastronomi"."


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Jockes hår börjar bli lite som Calles skägg, fått sig ett eget liv!

Medlem
Skrivet av Gregermeister:

I sista avsnittet med Calle vore det intressant att få höra lite om vart det bär av härnäst, om det är något Calle vill och får dela med sig av förstås.

Likaså om det går att säga någonting om framtiden för Fragzone-Fredag formatet utan Calle, upphör detta nu eller blir det Jocke-Fredag tillsvidare tillexempel?

Vill ju ha lite stories från åren som varit (skriver jag nu innan jag lyssnat/sett hela avsnittet).
(+Gärna också roadmap'at när Calle är tillbaka - han är väl förhoppningsvis taggad på att sitta kvar i fragzone-fredagarna)

1
Skriv svar