Se de första 15 minuterna av The Dark Pictures: House of Ashes

Robot
Se de första 15 minuterna av The Dark Pictures: House of Ashes
Medlem

Någon som spelat igenom de andra spelen? Är det värt att ge dem en chans?
Har en svaghet för lite övernaturlig skräck, speciellt blandat ihop med gamla ruiner med hieroglyfer, öken osv

Medlem
Skrivet av PontusT:

Någon som spelat igenom de andra spelen? Är det värt att ge dem en chans?
Har en svaghet för lite övernaturlig skräck, speciellt blandat ihop med gamla ruiner med hieroglyfer, öken osv

De andra spelen i serien håller inte lika bra kvalitet som deras mästerverk Until Dawn men är ändå några underhållande timmar fyllda av spänning och övernaturlig skräck. Hela idén med att karaktärernas öde ligger i dina händer gör det extra läskigt.

Medlem

Uj uj uj! Påminner lite om de första Resident Evil spelen, dvs styrningen osv. Kan nog bli rätt läbbigt det här!

Medlem
Skrivet av PontusT:

Någon som spelat igenom de andra spelen? Är det värt att ge dem en chans?
Har en svaghet för lite övernaturlig skräck, speciellt blandat ihop med gamla ruiner med hieroglyfer, öken osv

Kört man of medan, och Little hope både Coop online och med 5 vänner i soff Coop. Tycker de är bra stark 3 eller 4 av 5. Little hope är min favorit av de två.

Medlem
Skrivet av B-itta:

De andra spelen i serien håller inte lika bra kvalitet som deras mästerverk Until Dawn men är ändå några underhållande timmar fyllda av spänning och övernaturlig skräck. Hela idén med att karaktärernas öde ligger i dina händer gör det extra läskigt.

Skrivet av Fatmajk:

Uj uj uj! Påminner lite om de första Resident Evil spelen, dvs styrningen osv. Kan nog bli rätt läbbigt det här!

Aah ok, sånt gillar jag. Jag och sambon körde until dawn, heavy rain och de spelen på det sättet. Kanske ska försöka sälja in dessa spel till henne
Tack

1
Skriv svar