Microsoft förvarnar att inga "globala debuter" vankas på Tokyo Game Show
Men däremot nyheter om spel som släpps senare i år.
Får det inte vara slut på detta brasklappande nu? Kör bara. Blir folk besvikna så blir de besvikna. Nu kommer ju alla förvänta sig stordåd om någon INTE brasklappar!
Hah, var tvungen att googla "brasklappande", men yes. Förstår inte riktigt problemet med att bara se vad som händer, känns mer intressant att kolla då... Men jag antar att dem får mycket grief från folk så dem måste göra detta.
Hah, var tvungen att googla "brasklappande", men yes. Förstår inte riktigt problemet med att bara se vad som händer, känns mer intressant att kolla då... Men jag antar att dem får mycket grief från folk så dem måste göra detta.
Sant, det blir kaoz hur de än gör.
Förväntar mig nu att du använder ordet brasklapp i en mening minst en gång i veckan framöver. Se det som en hemläxa.
Sant, det blir kaoz hur de än gör.
Förväntar mig nu att du använder ordet brasklapp i en mening minst en gång i veckan framöver. Se det som en hemläxa.
Will do! Lärde mig också "femfemma" från chefen igår, när han hade att göra med jobbiga människor. Så mitt ordförråd blev utökat denna vecka! :>
Man har blivigt så rädd för alla gnällspikar och troll på internet att man måste gå ut i förväg att "förvänta er ingenting".
Håller med ovan, riktigt dåligt.
Förstår din tanke, men är själv en som brukar (brukade) ha förväntningar inför spelshower, typ känslan man hade inför julafton när man väntar in presenterna. Men på senare tid och med rådande omständigheter, så har man lärt sig att den där storslagna nyheten kanske inte kommer och man slutar upp besviken. Så jag är faktiskt tacksam för en varning inför...
Gnällspik, säkert, men troll skulle jag nog inte kalla mig
Förstår din tanke, men är själv en som brukar (brukade) ha förväntningar inför spelshower, typ känslan man hade inför julafton när man väntar in presenterna. Men på senare tid och med rådande omständigheter, så har man lärt sig att den där storslagna nyheten kanske inte kommer och man slutar upp besviken. Så jag är faktiskt tacksam för en varning inför...
Gnällspik, säkert, men troll skulle jag nog inte kalla mig
Ja besviken får man bli och varje gång också.
Syftade mer på dom som verbalt börjar med glåpord och tom hot för att dom blev så besvikna
Får det inte vara slut på detta brasklappande nu? Kör bara. Blir folk besvikna så blir de besvikna. Nu kommer ju alla förvänta sig stordåd om någon INTE brasklappar!
Så som folk och media härjade online efter showen i maj 2020 för att det inte visades exakt det som vissa önskade, så är det förståeligt att de är tydliga. Det hypas när det ska hypas, som inför E3 t.ex.
Det har ju också blivit en lite rolig grej med Aaron Greenberg, som ju nästan är skotträdd numer, där det skämtas om exakt hur återhållsam han är i sina tweets kontra förväntningar och resultat.
Jump in.
Ja besviken får man bli och varje gång också.
Syftade mer på dom som verbalt börjar med glåpord och tom hot för att dom blev så besvikna
Ja dem kommer man aldrig undan tyvärr.