Diablo 2: Resurrected är släppt!

Medlem
Skrivet av Loxus:

Nej. Dom sa först att det skulle ha modsupport, men sen backade dom från det.
Inget nytt att Blizzard inte håller vad dom lovar.

Nu vill jag inte försvara Blizzard, men om de av någon anledning upptäcker att de inte kan erbjuda något de hade planerat, och sen gör ett uttalande om det innan spelet släpps, så är det väl det bättre än att inte göra något uttalande alls? (tänker t.ex. jämfört med CDPR som hade gjort löften men sen inte sagt att de har tagit bort funktioner)

Eller menar du att om man har gjort ett löfte om sin pipeline så måste man hålla det, oavsett?

Medlem

Blizzard har gjort för många dumheter. Blir inget köp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Skapade en offlinekaraktär för att slippa loggas ut pg.a. överbelastning och skit. Coolt att man kan skifta mellan originalgrafik och remaster. Det funkar dessutom otroligt bra att spela med handkontroll.. nästan så man hade önskat ett släpp till PS2 back in the days (även om jag givetvis hade det till PC.

Edit: Och givetvis hoppade min katt upp på tvbänken och ville hjälpa till att fånga Fallen och zombies 😄

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Nu vill jag inte försvara Blizzard, men om de av någon anledning upptäcker att de inte kan erbjuda något de hade planerat, och sen gör ett uttalande om det innan spelet släpps, så är det väl det bättre än att inte göra något uttalande alls? (tänker t.ex. jämfört med CDPR som hade gjort löften men sen inte sagt att de har tagit bort funktioner)

Eller menar du att om man har gjort ett löfte om sin pipeline så måste man hålla det, oavsett?

En så viktig funktion är oförlåtligt att ta bort senare.
I CDPRs fall så kommer dom släppa officiella modverktyg t.o.m.

Medlem

Jag är riktigt nöjd med upplevelsen hittills!

Bra remaster!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Hade ju inte varit en Blizzard-release om servrarna hade fungerat


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Hade ju inte varit en Blizzard-release om servrarna hade fungerat

Men... servrarna fungerar?

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Men... servrarna fungerar?

Nope


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Åhå! Lagom till helgen dessutom... och vädergudarna verkar hata oss just nu där jag bor så blir en kanonhelg att spela!

Medlem

Vet inte varför jag skapade en online-karaktär när jag vet att Blizzard aldrig kan ha en stabil launch. Tappade uppkopplingen till servern efter 2+ timmar och nu är karaktären helt borta. Nu börjar det bli för sent för att börja om på nytt. Inget HDR-stöd fanns det heller, trots att det stod att det fanns när man köpte det.

Medlem

Hahaha,ja jävlar!! Nu krashade servrarna! Min gubbe försvann helt och hållet! Finns inte ett spår av han, samma ska för ett par vänner.
Kommer bli en trevlig hatstorm nu igen XD
Luktar nästan som Diablo 3 lanseringen

C2
Medlem

I vanlig j'vla ordning s[ har blizzard skramlat fram en j'vla potatis och en skottk;rra till server p[ sl'ppdagen. det 'r ju inte s[ att dom kan veta hur m[nga som k;pt spelet s[ dom har en minsta aning om vad dom b;r f;rv'nta sig f;r belastning... s[ j'vla tr;tt blir jag...

Medlem
Skrivet av Kjattögel:

Åhå! Lagom till helgen dessutom... och vädergudarna verkar hata oss just nu där jag bor så blir en kanonhelg att spela!

Vädergudarna har välsignat releasen med spöregn!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Vet inte varför jag skapade en online-karaktär när jag vet att Blizzard aldrig kan ha en stabil launch. Tappade uppkopplingen till servern efter 2+ timmar och nu är karaktären helt borta. Nu börjar det bli för sent för att börja om på nytt. Inget HDR-stöd fanns det heller, trots att det stod att det fanns när man köpte det.

Din gubbe är inte borta men syns bara inte pga en bugg. Servrarna är nere just nu för maintenance. Dålig launch som vanligt med blizzard, haft svårt att spela med polare och en hel del connection issues men dödade iaf andariel och tog mig till Akt 2! Flyter på sjukt fint på ps5an och är otroligt nöjd med remastern... riktigt ryser av nostalgin!

Kontroll funkar finfint för mig (kör fireball sorc!) och kan helt klart rekommendera!

Medlem
Skrivet av Andyrew:

Din gubbe är inte borta men syns bara inte pga en bugg. Servrarna är nere just nu för maintenance. Dålig launch som vanligt med blizzard, haft svårt att spela med polare och en hel del connection issues men dödade iaf andariel och tog mig till Akt 2! Flyter på sjukt fint på ps5an och är otroligt nöjd med remastern... riktigt ryser av nostalgin!

Kontroll funkar finfint för mig (kör fireball sorc!) och kan helt klart rekommendera!

Aah okej. Får väl se om den är tillbaka i morgon

Medlem
Skrivet av Andyrew:

Din gubbe är inte borta men syns bara inte pga en bugg. Servrarna är nere just nu för maintenance. Dålig launch som vanligt med blizzard, haft svårt att spela med polare och en hel del connection issues men dödade iaf andariel och tog mig till Akt 2! Flyter på sjukt fint på ps5an och är otroligt nöjd med remastern... riktigt ryser av nostalgin!

Kontroll funkar finfint för mig (kör fireball sorc!) och kan helt klart rekommendera!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av miffot:

Wow classic var en bra launch, just sayin.

Den releasen var också för typ 20 årsen

Medlem
Skrivet av SVartstol:

Den releasen var också för typ 20 årsen

Nje... wow classic var väl bara för 1-2 år sen väl? Du måste tänka på wow vanilla?


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Inaktiv

Konstigt beslut att inte ha couch co-op.

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRsKT KÖTT


signatur

New life, New hope

Medlem

Efter allt stormande den senaste tiden kring Blizz känner jag att jag vill inte ge dem en enda krona trotts att jag är nyfiken på detta spel

Medlem
Skrivet av SVartstol:

Den releasen var också för typ 20 årsen

Nää den var 2019.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Vädergudarna har välsignat releasen med spöregn!

Det var helt klart ett bättre sätt att se det på! ^^

12
Skriv svar