Diablo 2: Resurrected är släppt!

Robot
Diablo 2: Resurrected är släppt!
Medlem

Inte släppt för mig =/

Medlem

Kommigen nu Blizzard gör något ni inte brukar, en bra launch!

Nu officiellt att de inte lyckades (de håller på att fixa så att man kan skapa games / gubbar), chockande!

Medlem

Starta om Battle.net klienten så kommer det fungera. Så har det varit rätt ofta på senaste tiden. Jag får upp spelet och kan spela.

Medlem

Någon som kör på konsol? Är nyfiken på hur portningen är.

Diablo 3 tycker jag är en lysande port, frågan är om de lyckats lika bra denna gång...?

Medlem

Går ju inte att logga in.. launchern verkar ha problem att ladda sidan för vardera spel så det är väl överbelastat.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

"98 to 99 is about the same time as 1-98"

Lycka till med achievement HC 1-99. 😂

Medlem

Får bara errors när jag försöker betala så jag antar att Blizzard inte behöver mina pengar.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Får bara errors när jag försöker betala så jag antar att Blizzard inte behöver mina pengar.

Tror de behöver varje kronor om man ser till deras aktiekurs!

Medlem

Köpte på xbox tänkte spela nu, men nä. Behövde visst ett battlenet konto innan jag kan spela. Bra o veta för dom som impulsköper spelet Så nu får processen starta att gräva fram det - eller snällt gå och skapa nytt - så jag kan spela vidare på min xbox.

Medlem
Skrivet av Macenso:

Köpte på xbox tänkte spela nu, men nä. Behövde visst ett battlenet konto innan jag kan spela. Bra o veta för dom som impulsköper spelet Så nu får processen starta att gräva fram det - eller snällt gå och skapa nytt - så jag kan spela vidare på min xbox.

Återkom gärna med dina upplevelser sen!

Medlem
Skrivet av Nihilas:

Kommigen nu Blizzard gör något ni inte brukar, en bra launch!

Wow classic var en bra launch, just sayin.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Creating game...

Zzzzz

Medlem

Varför ska man spela? Det här är ett jättebra tillfälle att inte köpa ett spel från Blizzard! Hurra! hurra!

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

"98 to 99 is about the same time as 1-98"

Lycka till med achievement HC 1-99. 😂

Jo det krävs absurda mängder XP mot slutet. Hade en kompis som skulle spela upp till 99 i original D2, hand la tillslut ner nånstans runt lvl 97. Kan tyckas nära men är ändå så väldigt långt till 99.

Medlem

Achievement Reach lvl 99 ger bara 25 GS. 🤣

Det är 3,520,485,254 XP till 99. 😎

Medlem

Röstade på 'har inte bestämt mig' innan. Men nu står det helt plötsligt på nerladdning, så antar jag får ändra till ett ja.

Medlem

Bra release! Ungefär lika bra som Diablo 3. Får se om det går att spela de kommande dagarna 😂

Medlem

Noooo det har varit samma sak i 15 år nu på stora spelsläpp!
Nooooo låt mig få spela!!!

Medlem
Skrivet av lyrael:

Bra release! Ungefär lika bra som Diablo 3. Får se om det går att spela de kommande dagarna 😂

Har själv inga problem med att spela. Har en Amazon på level 12 och har flytit på finfint.
Säger inte att det inte finns problem, men från mitt perspektiv så har det faktiskt varit en bra release.

Medlem

Köra offline glider på klockrent, men online verkar vara en annan femma.

Medlem

Inga som helst problem på Xbox gick att spela direkt.

Medlem

Fråga till er som har lyckats få igång spelet på PC: Finns det achievements? Jag hittar ingen definitiv information kring detta, bara att det finns på Xbox.

Ion
Medlem

Visst kan den nya klienten ladda gamla saves? Vet nån vilken version det gäller? Har en CD-R från tidigt 2000 med lite gubbar.. Tror det var 1.09 när jag spelade sist

Ion
Medlem
Skrivet av miffot:

Wow classic var en bra launch, just sayin.

Medlem
Skrivet av Ion:

Visst kan den nya klienten ladda gamla saves? Vet nån vilken version det gäller? Har en CD-R från tidigt 2000 med lite gubbar.. Tror det var 1.09 när jag spelade sist

Tror jag läste något om det i launchern, du kan ladda gamla D2 saves (vet inte om det är någon version limit), men du måste kopiera dem till rätt ställe själv.

Medlem

Jag tänkte spela men blizzards servrar tyckte annat

Medlem

Nej. Dom sa först att det skulle ha modsupport, men sen backade dom från det.
Inget nytt att Blizzard inte håller vad dom lovar.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Achievement Reach lvl 99 ger bara 25 GS. 🤣

Det är 3,520,485,254 XP till 99. 😎

GS values är och har nästan alltid varit ett skämt. Är TrueAchievement Ratio som gäller.

Medlem

Hade sett fram emot någon timme ikväll, men verkar vara problem med att skapa games...
Synd!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

12
Skriv svar