Castlevania Advance Collection bekräftat och släppt – med ett fjärde bonusspel

Robot
Castlevania Advance Collection bekräftat och släppt – med ett fjärde bonusspel
Medlem

Det ja, riktigt bra fredagsnyhet 🥰

Skribent

Synd att de inte slängde med riktiga Rondo of Blood då det är ett av de bättre CV-titlarna. Perfekt blandning av banor och möjlighet att välja olika vägar.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hoppas dom släpper en Castlevania DS Collection i framtiden också.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Synd att de inte slängde med riktiga Rondo of Blood då det är ett av de bättre CV-titlarna. Perfekt blandning av banor och möjlighet att välja olika vägar.

Samlingen Castlevania Requiem, som släpptes för tre år sedan, innehåller Rondo of Blood och Symphony of the Night.

Medlem

Game Boy-trion är bland det bästa jag spelat i tv-spelsväg. Om ni inte har haft möjligheten tidigare rekommenderar jag starkt. Tyckte t.o.m. de var bättre än Symphony of the night.

Medlem

Trevlig samling men känns att de är gamla och gjorda för liten skärm.

Inaktiv

Någon fysisk version?

Medlem

Ja tack!!!!!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Hoppas dom släpper en Castlevania DS Collection i framtiden också.

Samlingen Castlevania Requiem, som släpptes för tre år sedan, innehåller Rondo of Blood och Symphony of the Night.

Till vilket/vilka format finns Castlevania Requiem? SotN ligger etta på min måste-ta-tag-i-lista!

Medlem
Skrivet av vamp:

Till vilket/vilka format finns Castlevania Requiem? SotN ligger etta på min måste-ta-tag-i-lista!

PS4


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skribent
Skrivet av Kazutoyo:

Hoppas dom släpper en Castlevania DS Collection i framtiden också.

Samlingen Castlevania Requiem, som släpptes för tre år sedan, innehåller Rondo of Blood och Symphony of the Night.

Visserligen, men bara till PS4. hade varit nice att inkludera Rondo of Blood när de ändå har med Dracula X.

Hoppas också på en DS-Collection. Vill spela Order of ecclesia


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Går det att köpa till PS5? Har sålt min PS4.

Medlem
Skrivet av vamp:

Går det att köpa till PS5? Har sålt min PS4.

Spelet är skapat för ps4 men du kan köpa spelet till ps5.

Medlem

Veckans bästa nyhet.

Aria of Sorrow är grymt bra. Övriga har jag suktat efter men ej spelat.

Önskar en fysisk utgåva men det lär inte ske.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar