Strider i fokus i nya Sherlock Holmes Chapter One-trailern

Robot
Strider i fokus i nya Sherlock Holmes Chapter One-trailern
FM-guru
F.d. Sisyr

Vem fasen vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel? Finns tusentals lir om man vill panga. Ge oss ett vettigt detektivspel istället, där är bristvaran desto större.

Men jag kanske bara är bitter.

Medlem

Som ovanstående skriver, vem vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel?


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Vem fasen vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel? Finns tusentals lir om man vill panga. Ge oss ett vettigt detektivspel istället, där är bristvaran desto större.

Men jag kanske bara är bitter.

Skrivet av Belfry:

Som ovanstående skriver, vem vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel?

Nu var dom ju valfria då

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Laddemannen:

Nu var dom ju valfria då

Ja och det innebär att man lagt massa resurser på detta mög, resurser som hade kunnat användas till annat.

Skrivet av Belfry:

Som ovanstående skriver, vem vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel?

Det är väl till följd av de 2 Sherlock Filmerna med Robert Downey Junior.

Första fight scenen är väl nästan copy paste från filmen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Vem fasen vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel? Finns tusentals lir om man vill panga. Ge oss ett vettigt detektivspel istället, där är bristvaran desto större.

Men jag kanske bara är bitter.

Jag!

"Call of Sherlock: Cold Gin - Warzone: Black Vest - FTP"; som man längtat!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade varit roligare med ett robust smygsystem, där man blir tvungen att fly om man blir upptäckt samt riskerar att missa viktiga ledtrådar som påverkar slutet. Tyckte spelet såg mycket mediokert ut i animations departementet, stela och ryckiga animationer med en flytande känsla, typ motsatsen till ett rockstar spel.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Vem fasen vill ha strider i ett Sherlock Holmes-spel? Finns tusentals lir om man vill panga. Ge oss ett vettigt detektivspel istället, där är bristvaran desto större.

Men jag kanske bara är bitter.

Dom har gjort 8 st. Sherlock Holmes spel tidigare så att kalla det bristvara är kanske att ta i. Dock var den största bristen i senaste spelet just sekvenserna som inkluderade action. Själva detektivaspekterna har dock generellt blivit bättre för varje spel så förhoppningarna är höga.

1
Skriv svar