Call of Duty Vanguard är här – Se release-trailern

Robot
Call of Duty Vanguard är här – Se release-trailern

Vi åker tillbaka till Andra Världskriget.

#Activision, #Call-of-duty, #Sledgehammer


Inaktiv

Att släppa ett andra världskrigetspel utan någon form av representation från axelmakterna i multiplayer känns sådär. (förutom en japanesisk herre då) Men spelet i sig är rätt bra.

Fragtjuv

Jag hade ju lovat mig själv att inte köpa årets CoD men så kunde jag inte hålla mig igår likt förbannat. Jag har bara spelat några matcher men det mesta känns förstås igen och jag kommer garanterat ha roligt med det.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Är inne i en ny DayZ sväng för tillfället med Namalsk och nya Banov-kartan, men tror det får blir lite CoD igen medan järnet är hett

Skrivet av anon_78917:

Att släppa ett andra världskrigetspel utan någon form av representation från axelmakterna i multiplayer känns sådär. (förutom en japanesisk herre då) Men spelet i sig är rätt bra.

Tror Activision är lite extra försiktiga just nu och då kanske tonar ner möjligheten för folk att springa omkring som nazister och fascister som skriker ”Heil Hitler” i voice chat. De har ju liksom nog med PR-problem 😅

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Är inne i en ny DayZ sväng för tillfället med Namalsk och nya Banov-kartan, men tror det får blir lite CoD igen medan järnet är hett

Tror Activision är lite extra försiktiga just nu och då kanske tonar ner möjligheten för folk att springa omkring som nazister och fascister som skriker ”Heil Hitler” i voice chat. De har ju liksom nog med PR-problem 😅

Suttit hela dagen och sagt:

"God give me a sign if I am to stay playing DayZ again or not"

Så ser jag detta

*installerar*

Medlem

Jag hade nog 10-15 vänner inkl mig själv som lirade senaste Modern Warfare och Cold War.
Men ingen har köpt eller har tänkt lira detta. Vet inte varför riktigt.

Men alla väntar på BF2042.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag hade nog 10-15 vänner inkl mig själv som lirade senaste Modern Warfare och Cold War.
Men ingen har köpt eller har tänkt lira detta. Vet inte varför riktigt.

Men alla väntar på BF2042.

Samma här. Men efter BF betan och hur bra Vanguard tagits emot så undra om inte BF blir en besvikelse…

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Jag hade ju lovat mig själv att inte köpa årets CoD men så kunde jag inte hålla mig igår likt förbannat. Jag har bara spelat några matcher men det mesta känns förstås igen och jag kommer garanterat ha roligt med det.

Samma här

Något fick mig att ändra mig, känslan såg ut att vara precis som Modern Warfare vilket jag gillade, men WW2, så slog till.

Snear bara på mig själv att med åldern som har kommit så blir jag bara sämre och sämre på FPS spel.

Men bättre och bättre på ilskan så man ibland tror man behöver käka piller... Helt sinnessjukt

Medlem

Mer sugen på bf2042.
Redan spelat massa ww2.

Medlem

Fick inget svar av @anon_78917 i en annan tråd då jag frågade om kampanjen är bra? Finns det någon annan här som spelat single player storyn? Eller liras det endast multiplayer här?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Fick inget svar av @SprengdPanda i en annan tråd då jag frågade om kampanjen är bra? Finns det någon annan här som spelat single player storyn? Eller liras det endast multiplayer här?

Missade att du skrivit, nej jag har inte kört kampanjen då bara MP intresserar mig.

Medlem

Jag tyckte kampanjen var rätt trist och enformig. Storyn kom inte i närheten av den i MW. Jag har däremot rätt kul med MP, även om man inte kan se skillnaden mellan lagkamrater och fiender.

Medlem

Valve's Day of Defeat: Source är efter typ 15 år fortfarande enda bra ww2 lir.

Medlem
Skrivet av realcyngken:

Valve's Day of Defeat: Source är efter typ 15 år fortfarande enda bra ww2 lir.

Rekommenderar Hell let Loose om du kan tänka dig en stil lite mer åt mil-sim hållet.

1
Skriv svar