Ubisoft lyssnar på kritiken och sänker priset på Rainbow Six Extraction

Robot
Ubisoft lyssnar på kritiken och sänker priset på Rainbow Six Extraction

Och lägger dessutom till ett Buddy Pass så att polarna kan testa spelet gratis.

#Rainbow-six-extraction, #Ubisoft, #nyhetstips


Medlem

Helt sjukt hur de ens kunde komma på tanken att släppa detta som ett helt nytt spel och sedan ta fullpris för detta. Det känns helt ärligt som ett haloween event som de brukar ha på siege, och inte mer än så. detta är inget fullpris spel på långa vägar.

Inaktiv
Skrivet av Dejch21:

Helt sjukt hur de ens kunde komma på tanken att släppa detta som ett helt nytt spel och sedan ta fullpris för detta. Det känns helt ärligt som ett haloween event som de brukar ha på siege, och inte mer än så. detta är inget fullpris spel på långa vägar.

Har du spelat det redan?

International
Man of Mystery

Känns en smula som att man kollat på G.T.F.O och vill tränga sig in lite före i kön.. personligen gillar jag G.T.F.O's mörker och kärvhet men jag är lite rädd att Ubi ska spänna musklerna och slänga en massa gratisgodis och easy-modes för att sno åt sig en genre till.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Har du spelat det redan?

Man behöver väl inte smaka på bajs för att veta att bajs smakar illa. Alla gameplays räcker för min del.

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Känns en smula som att man kollat på G.T.F.O och vill tränga sig in lite före i kön.. personligen gillar jag G.T.F.O's mörker och kärvhet men jag är lite rädd att Ubi ska spänna musklerna och slänga en massa gratisgodis och easy-modes för att sno åt sig en genre till.

Tror aldrig de ens kommer att komma i närheten av det GTFO lyckas göra, personligen.

Detta är ett sådant spel som ingen har längtat efter, det samma gäller den tuppen de kammande när det gällde Ghost Recon. Är det verkligen så svårt att ha en dialog med sin marknad?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Dejch21:

Man behöver väl inte smaka på bajs för att veta att bajs smakar illa. Alla gameplays räcker för min del.

Väldigt livsfientlig inställning att inte smaka på bajs

Avstängd

Fortfarande för dyrt.

Avstängd
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Detta är ett sådant spel som ingen har längtat efter, det samma gäller den tuppen de kammande när det gällde Ghost Recon. Är det verkligen så svårt att ha en dialog med sin marknad?

De lyssnar mer på tramscommunity än sin spelarbas, vad förväntar du dig?

Medlem

De har fångat in de som inte kunde motstå, nu sänker man för få lite goodwill och få in resten som ligger o velar.

1
Skriv svar