Parkour! Dying Light 2 får en riktigt häftig live action-trailer

Robot
Parkour! Dying Light 2 får en riktigt häftig live action-trailer

Dödsföraktande hopp, blodtörstiga zombier och parkour-gruppen Storror.

#Dying-light-2, #Techland


Inaktiv

Cool trailer.

Medlem

Oj inte illa och såg ju ut som en tagning också. Snyggt! Ser fram emot denna titel -gillade ettan.

Medlem
Skrivet av feistin:

Oj inte illa och såg ju ut som en tagning också. Snyggt! Ser fram emot denna titel -gillade ettan.

Klassiskt trick i Parkourvideos, de klipper vid vissa rullningar eller när de filmar mot väggen när de klättrar över kanter för att kunna klippa ihop vid flera tagningar.
Tydligaste exemplet är 2:42 i videon, när de hamnar på ett helt annat ställe efter rullningen

Medlem

Riktigt snyggt gjort må jag säga

Skribent

Kul marknadsföring det här, något utöver det vanliga. Och riktigt snygg koreografi och regi.

Medlem

Coolt, men är det bara jag som tycker att såna här trailers och "cinematic trailers" är helt meningslösa som marknadsföring?

Visa mig hur spelet är, inte vad ni vill att jag ska fantisera om att spelet är.

Skribent
Skrivet av MajorZen:

Coolt, men är det bara jag som tycker att såna här trailers och "cinematic trailers" är helt meningslösa som marknadsföring?

Visa mig hur spelet är, inte vad ni vill att jag ska fantisera om att spelet är.

Jag tycker det är sjukt irriterande när spel utannonseras med cinematiska trailers – då vill man verkligen se gameplay. Men att slänga in sånt här bland gameplay-trailers tycker jag inte är några problem.

1
Skriv svar