Inte ett, inte två, men TRE gratis Epic Store-spel den här veckan

Robot
Inte ett, inte två, men TRE gratis Epic Store-spel den här veckan

Gratis slår Black Week alla dagar.

#epic-games-store, #gratis


Medlem

Kan rekommendera Never Alone. Fint spel.

Medlem

Radiohead är underbart psykbryt, precis som vanligt.

Medlem

EPiC slår på "stort" med 3 crappiga indie.
____________________________________________
Nästa vecka ger de dock bort ett betydligt vassare spel i form av Hunter: the Call of the Wild. Testade spelet på Steam under en gratis helg och gillade upplevelsen. Avancerad jakt simulator med många olika djur, vapen, stora kartor, vacker grafik och fin stealth mekanik.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Meh, kan inte förstå varför jag går in dit och lägger till gamla spel som jag aldrig kommer spela, ffa inte via epic launchern. Så la faktiskt bara till det första och nä, nu får jag sluta med det.

Medlem

KID A MNESIA EXHIBITION-grejen verkar ju intressant, ska provas!

Medlem

@fz 2 spel.. inte 3.

Skrivet av Lowlife:

KID A MNESIA EXHIBITION-grejen verkar ju intressant, ska provas!

Det är en digital konstinstallation(/er), inte ett spel.
(DVS eländig (enligt mig) konst och musik i låtsasmuseum, covid m.m stoppade dem IRL).

Citat:

Let’s be clear: This is not a game. There are no buttons you push inside this world—no handles to pull, no mini-puzzles requiring you to do certain actions in the correct order to make something happen. (You will still try; despite being clearly told this, both by the advance press materials I received and the opening text intro to the exhibition itself, I repeatedly walked up to levers and assorted machines in the space, my video-game brain convinced that, surely, they didn’t mean no game elements.) No, you simply wander around, guided by nothing more than your own curiosity—and the occasional helpful museum-style arrows informing you of the way toward various installations.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag snabbtestade KID A-grejen några minuter och tyckte det hela verkade rätt så intressant. Har man inte stora problem med att det inte är ett traditionellt spel rekommenderar jag att prova det (är ju ändå gratis). Själv gillar jag såna här experiment, eller vad man kan kalla det.

Jag hade inte fattat att det är en Radiohead-grej (jag är rätt neutralt inställd till Radiohead själv) men om man nu är en Radiohead-fan förhöjer det ju definitivt upplevelsen.

Avstängd

Det är ju nästan så att man vill bry sig.

Medlem

Och första det som kommer upp på Epic när jag öppnar launchern är någon irriterande crossplay/socialfunction som jag inte bett om och inte kan avböja. Jag kan inte ens stänga programmet på ett normalt sätt vilket gör mig sådär lagom Epic-glad.

"The installation is brief and CAN be initiated by clicking OK". Mmm, men om jag inte vill då, förbenade "(¤#%/)%.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

EPiC slår på "stort" med 3 crappiga indie.
____________________________________________
Nästa vecka ger de dock bort ett betydligt vassare spel i form av Hunter: the Call of the Wild. Testade spelet på Steam under en gratis helg och gillade upplevelsen. Avancerad jakt simulator med många olika djur, vapen, stora kartor, vacker grafik och fin stealth mekanik.

Indie är rätt. Crappiga är fel. Guild of Dungeoneering har 76% positiva recensioner på Steam. Never Alone har 81% positiva recensioner. Kid A Mnesia är ett bra spel för fans av musiken.

Varför slå ned på indiespel? Några av årets bästa spel är just indiespel.

1
Skriv svar