Terminator: Resistance får en DLC-kampanj till PC och PS5
Annihilation Line låter oss träffa självaste Kyle Reese.
#Annihilation-line, #Terminator-resistance, #Teyon
varför kör de med såna här exklusiva dlc? eller, exkluderande kanske är ett bättre ord.
nyss va det ju ett dlc till Avangers som inte släpps till xbox.
What about PS4? Xbox One? Series S/X?
De verkar bli utan. Väldigt oklart varför, men så är det.
Ska köra igenom spelet när jag väl köper en ”next-gen” konsol. Har också svårt när DLC endast kommer till ett visst format när själva grundspelet finns till flera. Vi får väl anta att DLC:t endast är tidsexklusivt?
Inte omöjligt. Att de har lagt till lite extra grafiskt lullull till Playstation 5 känns ju inte direkt som något som gör det omöjligt att släppa DLC:t till de äldre konsolerna, när grundspelet redan rullar på dem.
De verkar bli utan. Väldigt oklart varför, men så är det.
Jäkla skit. Jag gillade verkligen spelet, men jag körde det på Xbox One. Sålde det så uselt till Xbox, tro?
Blev sugen på grundspelet, finns inte så mycket shooters atm om man inte orkar vänta på Halo. Ser mer lockande ut än same old Farcry 6 och Call of duty
Det är överraskande bra. B-känsla, såklart, och tekniskt föråldrat, men det märks att skaparna verkligen är fans av Terminator, det är gjort med stor respekt för de två första filmerna. Och ett grymt soundtrack.
Det är rätt skrattretande att det inte verkar finnas något Terminator spel som varit bättre än Terminator: Future Shock och även om jag inte kört The Terminator: Skynet så vill jag minnas att även det spelet var ett rätt så bra Terminator spel enligt många.
Videon nedan är från Future Shock, visst det må grafiskt sett inte se ut som ett underhållande spel men grafik är inte allt och när det kom var det rätt så imponerande vill jag minnas och det kändes som ett spel värdigt filmerna. Det är inget enkelt spel, om man jämför med hur enkla merparten av spelen är idag så skulle jag nog klassa det som ett "hardcore" spel idag.
DLC:t är uppenbart bara till next-gen verran å den kom aldrig till XB, bara PC å PS5.
Surt!
Det är rätt skrattretande att det inte verkar finnas något Terminator spel som varit bättre än Terminator: Future Shock och även om jag inte kört The Terminator: Skynet så vill jag minnas att även det spelet var ett rätt så bra Terminator spel enligt många.
Videon nedan är från Future Shock, visst det må grafiskt sett inte se ut som ett underhållande spel men grafik är inte allt och när det kom var det rätt så imponerande vill jag minnas och det kändes som ett spel värdigt filmerna. Det är inget enkelt spel, om man jämför med hur enkla merparten av spelen är idag så skulle jag nog klassa det som ett "hardcore" spel idag.
Helt klart fortfarande det bästa dom har gjorts genom tiderna "Terminator: Future Shock" Lirade det som demo första gången, Wow upplevelse deluxe, 640*480