Rainbow Six Extraction har nått guldstatus och är redo att släppas
Skönt. Hoppas alla tre som köper spelet blir nöjda
Fan, inte ens en full squad xD
Hade varit lite intressant om det varit singel player.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Jag älskade Rainbow men kommer inte ihåg vilken del i serien dock. Det är minst 12-15 år sedan eller mer. Men jag minns att jag skapade en strategi för AI'n att följa och att jag hela tiden försökte förbättra den. Till den punkt att jag själv inte behövde avlossa ett enda skott för att klara uppdraget.
"Kebab?"
Specs: Intel Core i9-13900F, Nvidia GeForce RTX 4080, 32 GB RAM, 5120 x 1440, 240Hz.
Jag älskade Rainbow men kommer inte ihåg vilken del i serien dock. Det är minst 12-15 år sedan eller mer. Men jag minns att jag skapade en strategi för AI'n att följa och att jag hela tiden försökte förbättra den. Till den punkt att jag själv inte behövde avlossa ett enda skott för att klara uppdraget.
Du syftar nog på Rogue Spear. Riktig klassiker!
Den tiden är över, nu måste du skjuta så in i helvete mycket själv.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Den tiden är över, nu måste du skjuta så in i helvete mycket själv.
Lite väl mycket om du frågar mig, hela grejen med insatsstyrkan var från början att skjuta så lite som möjligt och endast när det verkligen behövdes.
Those were the days.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Jag håller med er andra, det är en skam att detta får kallas Rainbow six. Och att man dessutom fortfarande använder Tom Clancys namn är rätt galet.
Men, om man försöker bortse från det är jag ändå småintresserad av att testa för att kunna jämföra med GTFO. Betan spelade jag inte trots att jag hade en inbjudan. Den unika vattenmärkningen som var över hela skärmen gick inte att bortse ifrån, den var alldeles för påträngande