FZ 25 år – De mest klickade och kommenterade artiklarna

Robot
FZ 25 år – De mest klickade och kommenterade artiklarna

Invasion av Nordamerika och gratis Diablo-tester gick hem hos er.

#fz-25-år


Medlem

Många provocerade själar i kommentarsfältet när recensionen släpptes för Witcher 1. Ganska kul att läsa igenom.

Medlem

Inte helt förvånande ändå, frågor som är/riskerar att bli polariserade och/eller laddade på något sätt lockar kommentarer - oavsett om det gäller ex. fildelning, spel (speciellt där recensenter gett ett på något sätt avvikande betyg från rådande norm) eller nyheter.

Just det där med Witcher är ett fint exempel på hur varierande åsikter kan provocera andra - jag har inte heller mycket till övers för spelen personligen (främst på grund av att jag kräks varje gång jag tänker på att försöka kontrollera dem och deras gränssnitt med mus+tgb), men precis som med alla andra spel tycker jag det är intressant och kul att se varierande åsikter kring dem.

Måste säga att jag tycker FZ blivit bra på att hålla nivån på diskussioner rätt godkända på senare år, jösses vad urspårade en del gamla trådar var, med flaming, trollning och pajkastning på rätt galna nivåer. ^^ Visst spårar det ibland ur fortfarande, men det är rätt skönt att det inte är lika kaotiskt längre.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Fan, minns 2007 så väl och Crysis-hypen!! 👌


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Nyheter om razzior mot fildelare var det längesen man såg.
Fick för mig att googla Henrik Pontén nu och karln har ju dött i en cykelolycka, det visste inte jag.

Medlem

FZ-skattjakten var underhållande


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar