Epics julklapp - Shenmue 3 och 14 andra spel gratis, rea i 3 veckor

Robot
Epics julklapp - Shenmue 3 och 14 andra spel gratis, rea i 3 veckor

Epic slår på stort i år igen.

#epic, #rea, #shenmue-3


Medlem

Galet att dom ger bort rabattkuponger på det där sättet. Jag klickade hem Shenmue gratis och fick en kupong på 95 kronor bara för det.

Medlem

Sidan är lagom överbelastad för tillfället, jag får felmeddelande när jag försöker klicka hem spelet. En stund laddade sidan om sig i loop.

Medlem

Galna deals på Epic, kommer köpa 2 mycket bra Star Wars spel för bokstavligt talat 2 caffe latte! 🙂👍

PC Med uppgraderad PC och så många bra PC spel kan jag lugnt vänta tills Playstation VI kommer ut. 🙂

Medlem
Skrivet av WargH:

Sidan är lagom överbelastad för tillfället, jag får felmeddelande när jag försöker klicka hem spelet. En stund laddade sidan om sig i loop.

Haha, ja samma här. Får komma ihåg att starta datorn imorgon bitti bara för att claima spelet innan man börjar jobba.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Dohman:

Haha, ja samma här. Får komma ihåg att starta datorn imorgon bitti bara för att claima spelet innan man börjar jobba.

Ett tips annars ör att logga in på epics store hemsida via mobilen och claima därifrån. Har claimat många spel så utan problem. 👌

Medlem

Varför har man ens Steam längre

Medlem
Skrivet av A1200G:

Ett tips annars ör att logga in på epics store hemsida via mobilen och claima därifrån. Har claimat många spel så utan problem. 👌

Tog några försök, men det gick! Stort tack!


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

gott med alla dessa spel dom ger bort men jösses va backlogg man har i epic games på alla spel man fått gratis

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Varför har man ens Steam längre

Steam är för oss som gillar alla dess många funktioner vid sidan av spel. T.ex, forum, guider, statistik, grupper, många vänner o bra gemenskap, mod verkstad etc. Plus att vi helst vill ha allt samlat där snyggt o prydligt. Det erbjuder så mkt mer.
Vill man bara spela o skiter i allt annat funkar EPiC bra. Har själv den klienten också men föredrar Steam alla dar i veckan.
Plockar hem gratis spelen hos EPiC o har köpt några av deras tyvärr exklusiva spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Hade hoppats att kunna skaffa Final Fantasy 7 Remake för en kupong men med tanke på att skiten kostar 850kr så knappast.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Galet att dom ger bort rabattkuponger på det där sättet. Jag klickade hem Shenmue gratis och fick en kupong på 95 kronor bara för det.

Vart kan man se om man fått en kupong? Klickade också hem det spelet.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Vart kan man se om man fått en kupong? Klickade också hem det spelet.

Kom upp ett meddelande för mig när jag claimade spelet, men annars kan du trycka på din profil uppe i högra hörnet och sen välja "coupons".

Medlem
Skrivet av A1200G:

Ett tips annars ör att logga in på epics store hemsida via mobilen och claima därifrån. Har claimat många spel så utan problem. 👌

Jag försökte endast via mobil och hade problemen jag beskrev ovan. 😋

Medlem

Det är tydligen alltid värt att ta på de stora spenderar-byxorna in the name of growth. Är det verkligen värt så mycket att kunna säga till investerare eller vem det nu är att man minsann har "500 biljoner användare" fast majoriteten inte spenderar en enda krona? Cost per acquisition måste ju vara helt enorm.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Det är tydligen alltid värt att ta på de stora spenderar-byxorna in the name of growth. Är det verkligen värt så mycket att kunna säga till investerare eller vem det nu är att man minsann har "500 biljoner användare" fast majoriteten inte spenderar en enda krona? Cost per acquisition måste ju vara helt enorm.

Spelindustrin omsätter 2miljarder dollar årligen och den siffran ökar bara. Självklart vill EPIC vara med de stora spelarna och fightas.

Nu tar man sig in på marknaden, om än något dyrt. Men spelet Fortnight levererar väl fortfarande stadiga inkomster.

Tänk om Epic drar igång ett samarbete med RBLx Roblox . Dagens kids skulle bli helt lyriska, tänk vilka utvecklingsmöjligheter.

Epic är här för att stanna. Och Steam/EA Games gillar det INTE!

Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Spelindustrin omsätter 2miljarder dollar årligen och den siffran ökar bara. Självklart vill EPIC vara med de stora spelarna och fightas.

Nu tar man sig in på marknaden, om än något dyrt. Men spelet Fortnight levererar väl fortfarande stadiga inkomster.

Tänk om Epic drar igång ett samarbete med RBLx Roblox . Dagens kids skulle bli helt lyriska, tänk vilka utvecklingsmöjligheter.

Epic är här för att stanna. Och Steam/EA Games gillar det INTE!

Vad/Vem är RBLx Roblox? 😁

Medlem

Jobbigt, bara hemma var 3e dag :/


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

Jobbigt, bara hemma var 3e dag :/

Går ju att claima spel på telefonen också. Bara att gå in på hemsidan och logga in.

Redaktör
Skrivet av Påskmust:

Går ju att claima spel på telefonen också. Bara att gå in på hemsidan och logga in.

Ah, det funkar? Gick inte att claima i browsern på en Mac i går, märkligt nog.


signatur
Medlem

95 kr kupong... endast för 140kr+ spel.

MAO Inget "välj ditt eget gratis-spel".. :C snåla jäklar! X)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Går ju att claima spel på telefonen också. Bara att gå in på hemsidan och logga in.

åfan, tack!


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ah, det funkar? Gick inte att claima i browsern på en Mac i går, märkligt nog.

Det var ju en del strul igår på grund av överbelastning tror jag. När jag skulle hämta Shenmue i launchern så stod det att jag redan hade det i biblioteket, vilket inte alls stämde. Testade med Chrome istället och då gick det vägen.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hade hoppats att kunna skaffa Final Fantasy 7 Remake för en kupong men med tanke på att skiten kostar 850kr så knappast.

Detta är helt sjukt!

Medlem
Skrivet av JonnyBOj:

Spelindustrin omsätter 2miljarder dollar årligen och den siffran ökar bara. Självklart vill EPIC vara med de stora spelarna och fightas.

Nu tar man sig in på marknaden, om än något dyrt. Men spelet Fortnight levererar väl fortfarande stadiga inkomster.

Tänk om Epic drar igång ett samarbete med RBLx Roblox . Dagens kids skulle bli helt lyriska, tänk vilka utvecklingsmöjligheter.

Epic är här för att stanna. Och Steam/EA Games gillar det INTE!

2 miljarder dollar vore rätt kasst idag. Spelindustrin omsatte närmare 155 miljarder dollar 2020

Medlem
Skrivet av Kasse:

2 miljarder dollar vore rätt kasst idag. Spelindustrin omsatte närmare 155 miljarder dollar 2020

Tack för rättelsen, måste ha missat två nollor. Tur du är vaken.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ah, det funkar? Gick inte att claima i browsern på en Mac i går, märkligt nog.

Bara lite segt idag men funkar finfint!

Kommer dessutom köpa JWE2. Duperbilligt med kuping och dottern älskar JWE, så… fina erbjudanden 😊

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Varför har man ens Steam längre

Därför att de har gjort sin service så bra att Epic måste ge bort gratisspel varje månad för att kunna erbjuda något av värde? Det är i alla fall så det är för mig.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Epic bygger på en inofficiell backlogg utan dess like.
Om man skulle sluta spela allt annat och bara hålla sig till epics gratis spel skulle man endå inte hinna spela allt.
och skulle man rensa bort sånt som man absolut inte vill spela och bara låta sånt som man vill och kan tänkas spela så finns det massvis med speltimmar att spendera.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Proximately:

Därför att de har gjort sin service så bra att Epic måste ge bort gratisspel varje månad för att kunna erbjuda något av värde? Det är i alla fall så det är för mig.

Jo visst Steam är så bra att deras sketna Friends-tjänst kraschar minst 5 gånger i veckan, och sitter man och spelar multiplayer då så blir man utslängd ur spelet. Och så har Steam varit i 15+ år utan att det blivit bättre.

Och får jag en enda post som säger att "dEt hAr aLDriG hÄnT miG sÅ deT äR iNtE sTeaM utaN diTT iNterneTz LoL!" så kan du slänga dig i väggen för att du inte har en aning om hur Steams nätverks-API fungerar.

Skriv svar