DOTA: Dragon’s Blood Book Two – Se trailern här

Robot
DOTA: Dragon’s Blood Book Two – Se trailern här

Sitter her i venten, ser på lite doeta...

#DOTA, #Netflix, #Säsong-2


Medlem

Går det bra att kolla på serien även om man aldrig var med i DoTA-svängen?

Skribent
Skrivet av StarscreamSWE:

Går det bra att kolla på serien även om man aldrig var med i DoTA-svängen?

Ja jag har typ spelat sammanlagt 5 matcher DOTA, och handlingen tror jag inte har så mycket med spelet att göra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag har typ spelat sammanlagt 5 matcher DOTA, och handlingen tror jag inte har så mycket med spelet att göra.

När jag kollade trodde jag bara det var wc3, kan fan ingenting om dota's lore så var fan lite svårt att fatta vem som va vem och gjorde vad. LoL's serie hade jag mycket lättare att komma in i och hänga med.

Medlem

Aldrig spelat dota. Gick alldeles utmärkt att se serien för mig.

Medlem

Man behöver inte ha spelat spelet, serien är typ en "origin story". Liknande med Arcane som också är bra.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Sitter her i venten, ser på lite doeta...

#DOTA, #Netflix, #Säsong-2


I hear you mon

Medlem

Arcane har verkligen satt ribban för animation, och jag är inte ens LOL-spelare utan DOTA-spelare. Synd att Valve med sin enorma tillgångar inte kunde bidrag med bättre animation-style.

Medlem
Skrivet av TheRob:

Arcane har verkligen satt ribban för animation, och jag är inte ens LOL-spelare utan DOTA-spelare. Synd att Valve med sin enorma tillgångar inte kunde bidrag med bättre animation-style.

Håller verkligen med, jag gillar inte ens Dota men Arcane serien var helt underbar, och så snygg.

1
Skriv svar